Den siste løpeøkta

Den siste løpeøkta før halvmaratonet er i boks! Jeg løp 4×4 intervaller på mølla, det er en intervall jeg liker veldig godt. Jeg hadde stigning på 3%, og løp hvert drag på 11,7 før jeg justerte farta ned til 6,7 i de aktive pausene på 3 minutter. Nå skal beina mine bare få slappe av de neste to dagne, virkelig lade opp til Hitraløpet! Jeg har sjekket værmeldingen for lørdag, og forholdene kunne absolutt ha vært bedre. Det er meldt kuling og regn, så jeg får bare krysse fingrene for av værgudene ombestemmer seg. Løpe skal jeg uansett – ingen vei tilbake! Veldig svett og fornøyd etter økta var jeg iallefall, thumbs up 🙂


Tights fra Adidas finner du på salg her og topp fra Reebok finner du her. (adlinks)

Etter trening og før jobb må det til med litt god mat. Av en eller annen grunn fikk jeg skikkelig cravings på kaviar i dag, så da gikk jeg for å kjøpe kaviar da! Jeg stekte Vita hjertego rundtstykker, kokte egg og kutta opp cherrytomater, agurk, purreløk og ruccola. Toppet med litt salt, pepper og masse kaviar – så ble dette virkelig et supert måltid før arbeidsdagen starter!  


12 kommentarer
    1. Jobber du kun med blogg?
      Hvis jeg først skal løpe, må det være intervaller, klarer ikke de lange dragene på en gang, syns det blir så kjedelig, Hehe

    2. Hvordan går det med forholdet ditt til mat og kropp nå, om jeg får lov til å spørre? 🙂 Vita rundstykker er vel kanskje ikke noe du ville spist før, eller tar jeg feil? Jeg synes hvertfall det er bedre å titte innom bloggen din nå enn før det mye omtalte innlegget ditt, synes bloggen har fått et annet fokus 🙂 Masse lykke til på lørdag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg