Vårstemning

God lørdagsmorgen! Noe det beste jeg vet er å våkne uthvilt om morgenen, med masse energi til en ny dag. Jeg håper mange av dere har den følelsen også, for sånn har iallefall jeg det i dag! Og det er bra, jeg har jo nemlig en hel dag på skolebenken i vente. Vi har ernæringslære i helgen, og det er utrolig interessant!  Selv om jeg elsker PT-studiet skal jeg innrømme at det gjør litt vondt i hjertet å vite at jeg skal tilbringe hele dagen innendørs når det er så herlig vær ute. Det er sånn vårstemning her i Trondheim nå, og alt jeg vil er å komme meg ut for å nyte den. En lang tur ute i frisk luft er godt både for hodet og kroppen. Skru opp tempet litt og gå i rask gange, så kan du få en god treningseffekt av turen også! Gjerne be med deg en venn, kjæreste eller familiemedlem på tur også – så slår du to fluer i en smekk ved å være sosial mens du trener. Vi har en times lunsj, og den skal jeg definitivt utnytte ute i sola på Ladestien.

Limited edition antishake tights / X-life hoodie (adlinks)

I går var jeg som nevnt på jobb før skole, og kom ikke hjem før seint. Jeg var supersulten, og orket faktisk ikke å lage meg middag. I stedet ble det en tur på Rema, og masse digg havnet i kurven min. Jordbær, druer, mandariner og yoghurtnøtter. Kanskje ikke rart jeg våknet uthvilt i dag med energien fra alt dette, haha! Utrolig godt var det iallefall, og det er jo tross alt bare helg en gang i uka. Nå må jeg komme meg avgårde, skolebenken og en hel dag med ny kunnskap venter. NYT lørdagen alle sammen, det er vel fortjent etter en lang arbeidsuke!


10 kommentarer
    1. Ja det er så fint vær her nå! Jeg skal utnytte fridagen til å ta en tur bort på HIT og rusle rundt i sola, før jeg tilbringer nok en kveld på operaen for å ordne sminke og hår. Kos deg på skolen 🙂

    2. Vil bare si at du er en utrolig inspirasjon! Jeg har løpt lenge, og er en rask og utholdende løper, men har aldri tenkt tanken på å løpe lengre turer enn den vanlige 1,2 mila mi på mølle. Men etter å ha fulgt din innsats de siste ukene slo jeg til, og fullførte 21 km, altså distansen til et halvmaraton på mølla. Følelsen etterpå var helt fantastisk! Så vil bare si tusentakk, fordi pågrunn av deg ble jeg motivert til å prøve ut noe jeg har aldri hadde gjort før 🙂 er sikker på at du motiverer mange av leserne dine og er en super inspirasjon for mange, og det er det viktig at du vet! Keep up the good work!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg