Heartlips

God morgen! Jeg la ut et bilde på instagram for et par uker siden om at jeg hadde vært hos Elin hos Injeksjonsspesialisten. Etter det fikk jeg masse spørsmål om hvilke behandliger jeg hadde gjort, så da tenkte jeg å lage et lite innlegg om det. Jeg tar Restylane i leppene, rett og slett fordi jeg synes det er dødsfint! Det er jo ikke noe nytt for min del, jeg har faktisk hatt det siden høsten 2011. Tidligere brukte jeg alltid å markere leppene med lipliner for å få de til å se større ut, før jeg bestemte meg for å gjøre en litt mer permanent endring. Ettersom jeg ble så utrolig fornøyd med resultatet allerede fra første behandling har jeg fortsatt å gå tilbake til Elin ca. 2 ganger i året for påfyll. Helt ærlig kan jeg ikke se for meg at jeg slutter med det heller!



Knipset et bilde av produktene på kontoret til Elin, litt som en unnskyldning for å vise frem den fine veska mi!

For de av dere som lurer på hva Restylane er så er det syntetisk fremstilt hyalonsyre. Dette er et stoff som finnes i kroppen, og som gir fylde og fuktighet til leppene. Ved å ta Resylane får man altså bare mer av dette, for Resylane inneholder ingen kjemiske stoffer. Behandlingen er heller ikke permanent, effekten varer i 5-6 måneder og den forsvinner gradvis. Det er altså ingen “fare” ved å ta en slik type behandlig. MEN, jeg vil anbefale alle som vurderer å gjøre en slik behandling om å være nøye med hvilken behandler dere bruker. Jeg går kun til Elin, som er autorisert spesialist på injeksjoner av Restylane. Jeg er så heldig at jeg får være demomodell for henne, til vanlig koster førstegangsbehandling fra 2990. Fullstendig prisliste hos injeksjonsspesialisten finner du her.

Glad og fornøyd med mine nye heartlips rett etter behandling 🙂

Selve behandligen tar bare 5 minutter, og man får bedøvelse så det gjør ikke særlig vondt. Dette er mine erfaringer med Restylane, og jeg har som nevnt bare positivt opplevelser med det. Det eneste som er litt kjedelig er at jeg hovner litt opp dagen etterpå, men det er verdt det når resultatet blir så bra! Har dere noen spørsmål om det er det bare å fyre løs – så skal jeg svare så godt jeg bare kan. Det er altså ingen fare for å bli duckface, med mindre du prøver å kysse en torsk 😉


Nå venter tur, trening og baking av pizzasnurrer resten av dagen – jeg har nemlig fri 🙂 Kommer med oppskriften litt senere i kveld, ha en fin dag så lenge!

8 kommentarer
    1. Har du før- og etterbilder?
      Syns det ser veldig naturlig ut på deg!
      Kommer aldri til å ta det selv, men det er fordi jeg er så pisseredd sprøyter 😜

    2. God morgen skjønne, spreke, sportye du! Er innom for å ønske deg en god morgen, og håper du får en fantastisk torsdag 🙂 Å lese bloggen din er høydepunktet på dagen, derfor er det alltid moro når det er et nytt innlegg så tidlig på morgenen 🙂
      Stooor klem fra fast leser – vektlofterjenta.com ❤

    3. Hei! Jeg har selv en veldig lite markert overleppe, det er nesten som om den går i ett med huden på en måte. Vet du om restylane gjør leppene mer markerte, og om det gir en tydeligere leppekant? 🙂

    4. Før og etterbilder hadde vært superfint. Du kler det veldig godt. Lurte på hvilken lengde du har på vippe-extensionene dine? Er det mink eller syntetisk? Hvor lager du de?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg