To torsdagstips

Jeg småløp hjem fra trening i dag fordi jeg endelig skulle få prøve Cake in a cup som så mange har snakket om. Jeg har sjekket postkasse hver dag i spenning, og dette var VIRKELIG verdt å vente på! Herregud så gode og så lettvint. Det er faktisk så enkelt som de sier, bare tøm posen i en kopp – tilsett litt vann og sett i microbølgeovnen i ett minutt. Etterpå har du en utrolig god dessert som du kan nye med aller beste samvittighet. Jeg har jo postet mange hjemmelagde microbrownies på bloggen før, men jeg må ærlig innrømme at begge disse var mye bedre. I tillegg er det jo ikke alltid man har alle ingrediensene eller tid til å lage selv heller. Tommelen opp for begge variantene, selv om Chocolate & Caramel var hakket bedre i mine øyne.


Perfekt kjerne – litt flytende akkurat som en brownie skal være. Caramel & Chocolate inneholder 212 kcal, mot Dark Chocolate som inneholder 241 kcal. Sistnevnte blir også litt større opplever jeg, og metter dermed litt mer. Det som er så fint er at de bare koster 24 kroner også, ikke verst for noe som virkelig redder deg om sjokoladesuget skulle slå til! Chocolate & Caramel finner du ved og trykke her, og Dark Chocolate finner du her. Det var dagens første tips – og jeg har enda et på lager. Nemlig en skikkelig god mageøvelse som heter Superwoman!


Jeg trente i fresh tights og singlett som er begge fra Adidas.

Vi avsluttet dagens økt med litt core, og kjørte øvelsen over som virkelig svei i magen! 3 x 10 repetisjoner var virkelig tungt, og jeg måtte jobbe for å holde balansen. Start med tærne ytterst på en krakk/step, før du strekker deg så langt ut du klarer. Stram mage og kjernemuskulatur hele tiden for å holde kroppen i balanse. Jeg har ikke prøvd denne før i dag, og synes egentlig den så relativt lett ut. Om jeg tok feil! Helt til slutt avsluttet vi med crunches hengende opp ned, litt for å tyne ut det siste av magen men mest for gøy 🙂 


9 kommentarer
    1. Jeg bare elsker blogg en din, du er en kjempeflott person og så ekte og ærlig!
      Jeg har aldri trent en styrkeøkt i hele mitt liv, men du har fått meg til å forandre mening om viktigheten og ikke minst gleden av å trene styrke!
      Jeg er i gang med mitt livs største prosjekt der målet er å gå ned i vekt og trene opp kroppen min og du er virkelig et forbilde!
      Etter påskeferien skal jeg begynne med spinning igjen, noe som er noe jeg trives godt med og så er det styrketrening som står for tur.
      Lykke til med halvmaratonen, du kommer garantert til å lykkes så motivert og flink du er!

    2. Hei!
      Den så god ut:)
      Hva er dine beste tips til å gå ned i fettprosent? styrketrening eller cardio? kjører en god blanding nå, føler det fungerer litt, blir sterkere men mister ikke såå mye fett. håper du svarer:))

    3. For noen kule tighst! Jeg har tenkt å kjøpe de samme, men jeg må bare spørre, er det slike tights som sitter helt inntil huden – uten noe sånne “rynker” i stoffet? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg