Fantastisk søndagsskole

Jeg ligger langstrak i sofaen, dødssliten men utrolig glad. Denne skolehelgen har vært så fantastisk bra, det topper seg bare gang etter gang. Jeg var jo frelst etter den første helgen med AFPT, og trodde ikke det kunne bli bedre. Men det blir faktisk det hver eneste helg, og jeg gleder meg allerede til neste gang! Denne helgen har vi i klassen øvd oss på å være PT med hverandre. I dag har jeg hatt tre PT-timer med klassekamerater, og vært PT-kunde tre ganger. Det har vært utrolig lærerikt, å se hvordan andre legger opp ei treningsøkt og få korrigert teknikk i øvelser. Man er aldri utlært, det er iallefall ingen tvil om!

I tillegg til at vi lærer av hverandre har vi igjen hatt en utrolig dyktig foreleser, denne helgen var det Tommy Lande som var hos oss. Makan til flink fyr tror jeg man skal lete lenge etter! Til alle dere som spør om utdannelsen, så har jeg fortsatt en rabattkode som gjelder alle utdanninger hos AFPT i Norge. Bare send meg en epost om du er interessert i denne 🙂  Web-utdannelsen starter de opp for første gang den 1. April for alle de som ikke har mulighet til å komme seg til et undervisningssted. Den praktiske biten velger man selv hvor og når man ønsker å gjennomføre. Vil du lese mer om web-utdannelsen kan du gjøre det ved å klikke her. Jeg har ingenting annet enn positivt å si om utdannelsen i allefall, det er så utrolig god følelse å glede seg til hver skoledag. Dog praksisen tar skikkelig på, og som dere ser på bildet over fylte jeg på gjennom skoledagen med frukt, fres, skyr og den nye Quest-baren. Herregud så god, min favoritt fra Quest uten tvil!

Jeg har også gjennomført den siste delen av #kilometerchallenge, og er godt fornøyd med det! 42 kilometer på ei uke – sammen med mange andre spreke mennesker. Det er så lett for meg å bli motivert når ser hvor hardt alle dere som har vært med på challengen jobber, for da vil jeg jo jobbe like hardt jeg og! Etter de siste kilometrene og all treninga på skolen var jeg sulten som en ulv da jeg kom hjem. Jeg hadde ikke tålmodighet til å vente på at ovnen skulle bli varm, så jeg gikk for en litt annerledes variant av havrebrød. Jeg blandet 100 g havregryn, to egg, en klype salt og litt vann i en bolle og rørte godt. Røra stekte jeg på samme måte som pannekaker i stekepanna. Som vanlig klarte jeg ikke å velge mellom søtt og salt pålegg, så jeg gikk for begge deler. Makrell i tomat, og peanøttsmør med banan ble valgene mine, enkelt og godt.



Nå er jeg god og mett, og har store planer om å gjøre ingenting resten av kvelden! Håper dere har hatt en like bra søndag som meg, og er klar for ei ny uke med nye muligheter i morgen tidlig 🙂

7 kommentarer
    1. hei 🙂 Så gøy at du trives på skolen.. husker selv at det var et av de beste skoleårene noensinne.. 🙂 jeg gjikk Active da 🙂 vi hadde også Tommy, som en av de praktiske lærerne.. Han er super dyktig 🙂 gjikk faktisk i klasse med han første året på osteopati også.. Han sitter på en stor kunnskapsbank og masse erfaring, ikke minst er han også utrolig dyktig på å formidle sin kunnskap videre til andre 🙂

    2. Hei! Ang afpt utdannelsen, er det kun samlinger i helgene? Ikke i ukedagene? 🙂 Send meg gjerne rabattkode til utdannelsen om du kan <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg