Fredagstips & fredagskos

Hei dere 🙂 Jeg hadde som jeg nevnte tidligere i dag en fullpakket timeplan i dag. På en hektisk dag klarte jeg selvfølgelig underveket å legge igjen matboksen min hjemme, så da måtte jeg ty til andre alternativ når det kom til mat. Jeg har aldri vært på Wok Away før – men gjett om jeg skal tilbake! Jeg synes denne plassen var så bra at jeg må tipse dere om den allerede nå før jentene kommer og Norske Talenter begynner. Jeg elsker jo at sunn hutigmat kommer ut på markedet, og det er definitivt dette stedet et godt eksempel på. Her får du selv velge akkurat hva du vil ha ved å krysse av på boksen din, jeg gikk for ferske grønnsaker med stekt kylling og scampi. Herregud så godt det var og best av alt – like sunt som den maten jeg lager hjemme! Så er det jo noe med det der at all mat smaker bedre når du får den servert, og det må jeg faktisk si meg enig i 🙂 Innlegget er ikke sponset, jeg ville bare tipse dere om dette geniale konseptet som gjør det enkelt å spise sunt i farta. Selv om du har det travelt på vei til jobb, skole eller trening kan få et fullverdig måltid på bare fem minutter. Jeg skal tilbake allerede på søndag, for da kan man fylle boksen til raden uten at det koster noe ekstra. Denne jenta liker mye sunn og god mat nemlig 😀 Dagens tips fra meg!

Etter en langtur ute i regnværet er fredagsuniformen på – ullgenser og joggis. Blir ikke bedre i mine øyne! Når jeg i tillegg har sjokolade, yoghurtnøtter og snart gode venninner på besøk – da kan ikke kvelden bli noe annet enn bra. Ønsker alle dere en fabelaktig kveld også – håper den er full av fredagskos 🙂

14 kommentarer
    1. Hehe, Wok Away ligger rett ved siden av skolen min, 5 meter unna. Men jeg har aldri spist der! Får ta det neste uke, det så veldig godt ut hvertfall! 🙂

    2. Åååh,så digg! Jeg skal dit når jeg er hjemme hos modern i trheim neste gang ser jeg!:D Og jeg som akkurat har startet med ny kostholdsplan og alt ,ble sykt frista av youhurtnøttene nå ja:P Ja,og hvor får du kjøpt de youghurtnøttene der ,Sverige eller nett eller er det en butikk i trheim som selger såppas med bra youghurtnøtter nå? Ha en fin fredagskveld og en god helg!:D

    3. Hvor har du kjøpt det nydelige bildet over sofaen din? 🙂 både jeg og kjæresten falt for det! 😉

    4. Hei kjære fitnessnina!
      Tusen takk for en kjempe fin blogg man alltid kan lese! Ser du har fått flyttet inn i din nye leilighet og lurte derfor på hvor du har kjøpt den fine gra sofaen din?
      Håper på svar 🙂 Ha en riktig fin helg videre 🙂

    5. Får du ikke lyst til å av og til bare slenge på deg finstasen, drikke deg full og danse hele natten?:-p hehe

    6. Det var jaggu på tide at du oppdaget Wok Away da Nora, hahahah 🙂 Digger den sjappa! God mat og kule folk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg