hits

Lakselunsj og ny pers!

Laks er noe av det aller beste jeg vet. Grillet, ovnsbakt, stekt, rkt, gravet - you name it, jeg spiser det. I tillegg til at det smaker utrolig godt er laks supersunt og en god kilde til omega 3. I dag gikk jeg for en stor laksesalat til lunsj, hvor jeg stekte laksefilet i panna med salt og sitronpepper. To hardkokte egg fikk jeg ogs plass til p tallerkenen min, p toppen av masse ferkse grnnsaker. Virkelig en luksuslunsj som kommer til holde meg god og mett i flere timer fremover!

Jeg var tidlig oppe for trene i dag, bryst og skuldre sto p programmet denne gangen. Jeg hadde fortalt meg selv at jeg skulle sette ny pers i benken i dag med 60 kilo. Under oppvarminga kom PT Ronny p Hit the Gym bort og mente atjeg klarte ke enda litt til -s jeg la p 0,75 kilo p hver side. Og det gikk! Det er s herlig flelse bli sterkere, det gir s ekstremt mye motivasjon lfte tyngre enn tidligere. Jeg husker godt at jeg sleit med ta 40 kilo i benken for noen r siden, og n varmer jeg opp med den vekten. Det er gy det! Man kan ikke forvente ke med 5 kilo hver gang, og sm vektskiver er derfor gull ha nr man skal ta babysteps fremover. Neste gang skal jeg klare ta 62 kilo, bare vent og se :)


Gladjente med tomlene opp i camotights fra Better Bodies og topp fra Kari Traa (sponsede lenker)

N er jegrfornyd med meg selv, og er virkelig klar for ta fatt p arbeidsdagen. Det er utrolig hva en god treningskt kan gjre med humret, jeg kommer iallefall til smile resten av denne tirsdagen!

19 kommentarer

We, s sterk du er :D Mlet mitt er 60 kg i max - den var p 50 for en stund tilbake - s vi fr se nr jeg skal teste max i basevelsene igjen :D

Ha en super dag! :D

Hei Nora! S herli med pers! Grattis:-D Tipper du svever p skyer resten av dagen n;-)

h! Laks ser s godt ut, men uansett hvor mange ganger jeg har prvd, klarer jeg ikke lre like det :/ det ender alltid opp med at jeg sitter presser det i meg?

Men grattis med ny pers da! Litt kning er bedre enn ingen kning, og det er klart at det er en motivasjon til lfte enda tyngre neste gang! Du er r!! St p :-D

Hei Nora!

Gratulerer med ny pers! :)

Jeg lurer p noe. Jeg har akkurat startet med ta tak i min egen kropp og helse, etter to tette svangerskap og lite trening. Men jeg blir s utlmodig! Spesielt nr jeg innser hvor svak jeg er i muskulaturen. Jeg forstr at dette er noe som tar tid og at jeg bare m fortsette kjempe. Men noen dager virker det liksom s uoppnelig skal bli s sterk som deg feks.

Tipper det er flere av leserne dine som fler det slik. Kanskje du kunne skrevet et innlegg om veien din til der du er n og hvordan det var for deg i starten. Hva var din motivasjon, dine utfordringer i fht mat og trening osv. Da hadde jeg blitt kjempe glad! :D

Ha en kjempe fin dag! :)

Hei Nora :-)

Du er s utrolig flink!

Jeg gr p en kostholdsplan, ikke noe ekstremt alts maten er god.

Men innimellom frister det ikke lage mat og da hender det jeg sprekker.

Jeg lurer p hva er din motivasjon og hvordan klarer du ogbholde deg 100% til kostholdet?

Mvh Elise

Grattis med ny pers! :D Selv sliter jeg med ta vekten p oppvarmingsvelsene dine (40kg), men en eller annen gang skal jeg vel slite meg opp til 50. Det er i hvert fall mlet :)

Jeg sliter med g ned i vekt. Gr p en diett p 1300 kcal gjennom vektklubben og spiser ikke mer enn det som str. Kan det hende at det er fordi jeg spiser mye karbohydrater? Spiser havregryn til frokost og 2 brdskiver til kvelds og en potet eller en neve pasta/ris til middag. Er der derfor du ikke spiser karbohydrater?

Hei Nora!

Hvordan har du trent for komme deg fra 40 kg i benk og til der du er i dag?

Hper p svar:)

momoiro-chan (@jannemnaess)

momoiro-chan (@jannemnaess)

S fristende med laks og egg. Det er en supergod kombinasjon. Lenge siden jeg har spist det, men kanskje jeg m lage det til middag i dag. Laks <3

Gratulerer med ny pers! St p :D

Du motiverer s innmari mye, Nora!! Du utstrler s mye treningsglede og iver at det er umulig ikke bli smittet 😊 Synes ogs at du mter kritiske tilbakemeldinger og innimellom ufine ord p en fantastisk mte. Du faller ikke i fella komme i forsvarsposisjon, du er ydmyk og raus og kommenterer saklig tilbake 😊

En kommentar til Malin: Om du er fysisk aktiv og trener regelmessig synes jeg 1300 kcal hres veldig lite ut (n vet jeg ikke hvor hy og tung du er da) Spis mer proteiner som kylling, egg, fisk osv. Masse grnnsaker. Drikk vann. Bruk blogger som Nora sin for finne tips til matretter og ikke minst sunn snacks. Lykke til!! 😊

Skal man spise mye om man vil f mer muskler og bli tynnere i magen?

Jeg vil f vekk magen men samtidig f mye muskler rundt p kroppen s lurte p om du kan svare meg! du motivere meg til bygge mer muskler

har du en benkpress i din egen stue???

Anonym: desverre - I wish ;)

Hei! Har skrevet litt om deg p bloggen min, hper du vil ta en titt! :)

Ha en fin kveld!

Heii! Bildet i bakgrunnen p det siste bildet var s fint, lurer p hvor du har kjpt det? :-)

Marte: takk! Det er fra IKEA :D

Henriette: Det er viktig spise mye mat ja - det trenger du for bygge muskler. Det viktigste er at du spiser riktig mat - slik at kroppen fr det den trenger :)

Malin: 1300 er veldig lite synes jeg, bare helt p slutten av konkuranse-dietter har jeg spist s lite! og jeg spiser masse karbohydrater . bare ikke til dette mltidet. S ikke vr redd for spise mer mat OG mer karbohydater :)

Skriv en ny kommentar

bloglovin Matprat