Søndagsmorgen

Hei dere!  Jeg var oppe tidlig i dag for å gå tur med Vinnie før 5-mila. Jeg var ekstemt spent både på Norge sine vegne og mine egne, vi hadde nemlig en tippekonkurranse på jobb gjennom hele OL og jeg hater jo å tape! Det gjorde jeg i desverre i dag, men jeg er heldigvis aldri langsur 🙂 Etter turen skulle jeg være flink blogger med speilrefleks og selvutløser, men det ble litt vanskelig med en hund som ville ha oppmerksomhet:

Fleecejakke / thermal tights / topplue / terrengsko alt fra sponsor X-life


“Se på meg i stedet for i kamera da!”


Umulig å ikke smelte helt for denne hjerteknuseren! For de av dere som lurte på hva som skjedde med Ayla – hun var jo min ekskjæreste sin hund, og det er derfor jeg ikke har henne lenger. Men jeg elsker jo hunder, og har bestilt min helt egen hund som mest sannsynlig født i august. Det vil si at jeg blir mamma i okotber, og jeg gleder meg mer enn ord kan si! I mellomtiden får jeg bare nyte å være hundepasser for det det er verdt. Siden jeg ville bruke mest mulig tid på Vinnie og ikke på kjøkkenet i gårkveld ble det ferdig sushi til middag, det husker jeg ikke sist jeg spiste. Jeg liker egentlig å lage all maten selv, også sushi – men noen ganger trenger man bare lettvinte løsninger. Utrolig godt var det iallefall!


Nå skal vi bruke resten av søndagen på mer kos og enda en langtur litt senere – og forhåpentligvis rekker jeg å være litt flink student også. Jeg blir ikke en dyktig personlig trener uten å lese MYE – og derfor må jeg legge ned god innsats i lesinga. Jeg merker at det er utrolig mye lettere å lese “lekser” når det er et tema jeg er så interessert i, så det skal nok ikke bli noe problem. Jeg tenkte å kjøre igang en ny cardiochallenge for neste uke også, som jeg vil utfordre dere med senere i kveld! Det ble jo en så stor suksess sist, og det er så gøy at mange vil være med på å komme i bedre form. Jeg må bare bestemme meg for om det skal bli en intervall eller langkjørings-challenge først. Skrik ut i kommentarfeltet om du har noen ønsker, så skal jeg finne ut av det i løpet av dagen. Ha en flott søndag så lenge!

17 kommentarer
    1. Hva med “40km på en uke” så bestemmer man selv hvor mye man vil ta på en dag, så lenge man har tilbakelagt 40km på en uke 😀 Du kan kalle det “40/7challenge” eller noe

    2. Hei! Har du noen gode tips til å få risen mer smakfull?? Har hørt at man kan ha kokosmelk i, men vet ikke.. Har du prøvd?? Har du den i så fall i etter koring eller mens du koker??

    3. Du er en stor inspirasjon! Innlegget “Fitnessforstyrret” synes jeg var veldig bra, og ikke minst motiverende. Hvordan klarte du å snu om og bli sånn som du er nå, egentlig? Jeg vil også ha sixpack og være sterk. Hvordan gikk du frem? Jeg prøver å sette meg inn i det selv, men føler at jeg er kastet ut i et hav av ulike tips og teorier om hvordan å oppnå drømmekroppen og hvordan bli fit. Jo mer jeg leser, jo mer forvirret blir jeg..

    4. Intervaller – lettere å motivere seg til + at man ikke bruker så lang tid på det 🙂 hva med 17/13? veldig effektivt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg