10 kilo lettere

Først av alt må jeg bare si tusen, tusen hjertelig takk. Jeg hadde aldri forventet den enorme responsen jeg fikk på innlegget mitt i går, og det varmer ekstra mye når det var et innlegg jeg synes det var vanskelig å skrive. Jeg brukte over et kvarter på å trykke på “publiser” knappen, men nå er jeg veldig glad for at jeg gjorde det. Jeg ble så rørt av noen av kommentarene at jeg begynte å gråte da jeg lese gjennom de, og det er tydelig at det er mange flere enn meg som sliter med dette. Jeg synes det er fantastisk at det kan være åpenhet rundt et vanskelig tema.  Og til de av dere som sende bekymringsmailer om jeg skulle slutte å blogge – så er svaret selvfølgelig nei. Jeg skal fortsette å blogge som før, for å dele oppriktig treningsglede og sunn mat med dere som jeg prøver å gjøre hver dag 🙂


Hoppende glad jente i ullgenser og ullsokker fra Kari Traa, skibukse og topplue fra Craft. (sponsede lenker)

Disse bildene er fra gårsdagens tur, det ble min treningsøkt. Jeg tok fri fra gymmet, det er nemlig sunt innimellom det også 🙂 Jeg gikk ei mil ute i det fine været sammen med ei god venninne, det er så godt å få luftet både kropp og hode! Mila fløy avsted mens vi skravlet i vei, og jeg fikk virkelig luftet mye av tankene mine i går. Både her på bloggen og på turen – og som dere ser på bildene over kunne jeg ikke vært mer fornøyd med det. Det er så godt å bare slippe litt taket noen ganger, og tørre å si ting høyt. Jeg føler meg 10 kilo lettere nå , uten at det er tilknyttet badevekta eller magerutene mine :)

Etter langtur var det bare en ting jeg hadde lyst på, og det var mine oransje pannekaker. De inneholder både søtpotet og gulrot, oppskriften har jeg postet tidligere her. Jeg pleide å være dårlig på å steke pannekaker, men nå er jeg faktisk ganske så god om jeg får si det selv. Det viktigste er nok å ha en god teflonpanne, og i tillegg ha tålmodighet til å steke de på middels varme. Jeg bruker alltid kokosolje for å steke pannekakene i, og flipper de lett med den nye stekespaden jeg kjøpte på IKEA. En investering på 30 kroner som gjør virkelig livet mitt mye enklere!

Disse er så gode at jeg kunne spist de hver eneste dag! Jeg lurer faktisk på om jeg skal lage de etter trening ikveld også, pannekake-elsker som jeg er. Jeg gleder meg skikkelig til å trene i dag, treninga går jo så utrolig bra om dagen og jeg føler meg full av treningsglede og overskudd. Akkurat som det skal være med andre ord – og det er så godt å ha den følelsen 🙂 Ønsker alle dere en supersporty onsdag også, nå er vi halvveis til helg!

16 kommentarer
    1. Hei 🙂 Jeg vurderer å begynne å trene på Hit the gym etter at jeg har lest så mye bra om det! Ett av målene mine fremover er at jeg skal lære meg pull ups. Vet du om de har sånn strikk på hit the gym, sånn at det blir litt lettere? 🙂

    2. Må bare ikkje slutte å blogge! Alle har opp og nedturer i live, nokre litt verre enn andre. Og når ein er ein så stor innenfor bloggverden som du, så er det alltid nokre som vil meine noko meir. Det må ein nesten rekne med 🙂
      Du er ein stor inspirasjon, og maaaaange gode mattips 😀 Skulle nesten laget ei lita kokebok 😉

    3. Den siste tiden har jeg lest svært lite blogger, men så surret jeg meg inn hit (igjen) etter link hos X-life. Bloggen din er jo blitt kanonlekker, Nora!
      Flotte innlegg hele veien, og masse motivasjon å hente. To tomler opp til deg 😀

    4. Var tøft av deg å legge ut et slikt innlegg, men fy så my bra respons du har fått! Du er tøffest! 😀 pannekakene der så kjempegode ut, namnam. Har selv vært ute å gått/jogget en god runde i det fine været her i Trondheim idag 🙂 nå er det opplading til en økt på 3T med markløft! 😀 håper du får en videre flott dag!

    5. Du er en fantastisk jente og en stor inspirasjon! Ville bare si det, fordi du fortjener å høre det OFTE. Ser deg mye på treningssenteret, men sjenert som jeg er tørr jeg aldri si noe..
      #altforsjenert(menutroligtreningsglad)jente 😛

    6. Nydelige bilder igjen i dag igjen, alt kler den smukke!
      Glem ikke kardioen, for ingen kardio-ingen sceneform!
      Hilsen fan.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg