Walden Farms favoritter

Det er litt flaut å innrømme det, men jeg tror faktisk ikke jeg hadde overlevd en hel diett uten produkter fra Walden Farms. Dette er kalorifrie produkter som kan bestilles på Iherb i en hel drøss med varianter. Litt sær som jeg er har jeg faktisk prøvd alle, og jeg tenkte at jeg skulle dele favorittene mine med dere 🙂 Selvfølgelig smaker ikke dette akkurat det samme som the real deal, men til å være kalorifritt er det faktisk skikkelig bra synes jeg. Til vanlig lager jeg dressinger av mager kesam, spiser økologisk peanøttsmør og sjokoladepålegg – men denne luksusen har jeg ikke alltid på diett. Da er disse produktene virkelig full verdt 🙂 Hvis du skal bestille noe vil koden SIV084 gi deg $10 dollar avslag på første bestilling, og det er faktisk nok til å dekke to av produktene under.

Honey barbecue saus synes jeg er veldig god å steke grønnsakene mine i, sånn at kyllingwoken blir litt mer spennende. Denne er mye bedre enn den orginiale barbecue sausen fra Walden Farms. Dressingene er jeg faktisk helt avhengig av, både på og av diett. Ceasar og creamy bacon er gode til kylling, mens thousand island og honey dijon er veldig gode til egg og laks. Jeg er spesielt fan av posjonspakningene som blir med meg på jobb hver eneste dag. Mashmallow dip bruker jeg kun i min magiske vaniljeris som du finner oppskriften på her, mens apple butter gjør seg både i cottage cheese og i søtpotetmos.

Over til de søte sakene er favorittene mine på bildet over. Pancake sirup bruker jeg selvfølgelig på pannekaker – der er den magisk! De andre tre bruker jeg på havregrøten – alt etter hva jeg i humør til den dagen. Karamell smaker bedre enn sjokolade etter mine smaksløker, og chocolate peanut spread er den beste av peanøtt-variantene. Ekte peanøttsmør er en million ganger bedre, men dette funker fint hvis du bare vil ha smaken av det. Ingen av disse er så gode at man spiser de med skje slik man LETT kan gjøre med vanlig peanøttsmør og sjokoladepålegg – men de er veldig gode å blande inn i matvarer for å sette smak på de. Havregrøt, cottage cheese, kesam, bærfluff er noen av mine favoritter å bruke de i. Når det kommer til bestilling av varer på Iherb slipper man toll og moms hvis du bestiller pakker for under 200 kr. Derfor anbefaler jeg heller å bestille mange små i stedet for store, da frakt er billig. Jeg velger som oftest alternativet til $6 dollar – og legger inn litt småvarer for å fullt opp vekten i pakken. Yogi te er en favoritt å bestille, og min nye yndlig er Tahitian vanilla hazelnut. Så god og koffeinfri – perfekt til kveldskos med andre ord.

Jeg gleder meg allerede til å spise lunsj – salat med egg og dressing fra walden farms selvfølgelig. Senere i dag skal jeg både på Maxpuls og løpe ukens andre 5k, kommer med oppdatering på tiden ikveld. Ha en fin tirsdag så lenge da dere!

25 kommentarer
    1. Det er ei stund siden jeg kommenterte her inne sist, men du skal vite at jeg fortsatt leser bloggen din fast! Er som regel innom hver eneste dag 🙂 Ønsker deg en kjempe fin tirsdag videre skjønne, herlige du! <3

    2. Disse bruker jeg også, elsker at det går ann å få tak i kalorifritt som faktisk smaker bra 🙂 Pannekakesirupen er nok favoritten her, fast inventar på frokosten i helgen 🙂

    3. Jeg har vurdert å bestille slike questbarer fra iherb, har du smakt dem? 🙂 jeg aaaner ikke hvilken smak jeg skal bestille.. også er det jo tross alt 12 barer i en eske! Ønsker deg videre en flott tirsdag 😀

    4. Heii 🙂
      Hvordan er chocolate peanut spread i forhold til det “vanlige” peanøt smørret fra waldens farms? Jeg bestilte den vanlige, og den smakte IKKE godt! 😛 0 kalorier= er det for godt til å være sant, så er det ofte det 😛

    5. Jeg blir så forvirret når det kommer til levering fra iHerb; får man pakkelapp slik at pakken må hentes på posten, eller blir varene levert på døra? Det siste alternativet blir litt vanskelig når man bor i kollektiv og det ikke alltid er folk hjemme.

    6. Har så lyst tll å kjøpe noe fra iHerb, fordi så mange skryter av det, men de har så mye å velge i.. Er jo som å bevege seg inn i et hav med god og sunn mat o.O

    7. Hei! Får jeg komme med et “dumt” spørsmål? Jeg har akkurat beveget meg inn i iherbs verden, og lurer på disse walden farms produktene: hvordan kan de være kalorifrie? Trodde det var kalorier i all mat? Er helt ny i dette 🙂

    8. Du kan virkelig ikke mene at dette er gode produkter ? Hva er det laget av når det ikke inneholder kalorier ? Det var spørsmålene jeg satt igjen med etter å ha prøvd samtlige produkter. For min del fikk jeg mer en a-ha opplevelse, på hva jeg faktisk pakker i meg for å holde søtsuget og fettprosenten borte. Nå har jeg heldigvis lært meg at jeg heller koser meg med ekte vare en gang i blandt, i stedet for å spise noe jevnlig som ikke gir kroppen min noe som helst. For all del, du som er på diett for konkurranse forstår jeg det. Men for oss andre ? Vi må roe ned og forstå at det er ikke den ene pannekaken med karamell saus som gjør oss feit.
      En liten avblåsning på hva jeg synes om hva kanskje kalori frie produkter bidrar til et enda mer forvrengt syn på kosthold, for ikke å snakke om at det faktisk smaker jævlig. 0 kalorier, ja det er for godt til å være sant.
      På veldig mange andre måter synes jeg du er et godt forbilde, Nora. Du formidler trening og kostholdsglede, så dette var ikke et angrep på deg 🙂

    9. Emma: jeg er helt enig med deg i at det er best å kose seg med andre ting når man IKKE er på diett 🙂 Da spiser jeg som jeg skriver peanøttsmør og sjokoladepålegg. Men for meg og alle andre på diett er slike produkter gull verdt 🙂

    10. Har akkurat kjøpt med honey dijon dressingen og kan ikke fatte og begripe hvordan du liker den?! Smaker PYTON og alkohol med hint av noe kunstig sennep :s Sjokoladen har også en slags alkoholfølelse, men den var helt grei…

    11. Jeg er fascinert over at du i det hele tatt greier å få i deg noen av disse. Eneste produktet som til nød kan gå er ketchupen, men selv den må man ikke ta for mye av før det ødelegger et godt måltid. Det er en forferdelig bismak på alle disse produktene som jeg virkelig ikke greier 😉
      Skjønner at man kan trenge dem når man er på diett da, og så lenge du liker dem og det hjelper deg, så er det jo supert med slike kalorifrie alternativer. For min del kan du i alle fall ha dem helt for deg selv. Haha

    12. Jeg har akkurat fått mine første produkter fra Walden Farms – pannekakesirupen og Marshmellow dip (for å lage risen din som jeg ikke har prøvd ennå). Dipen var litt mindre syntetisk enn jeg hadde fryktet, men heller ikke fantastisk, men det jeg forundrer meg mest over er Pannekakesirupen. Jeg synes den lukter fantastisk, smaker helt greit, men konsistensen er skikkelig ekkel! Som eggehvite. Noe er rennende, noe er fast. Er det min sirup det er noe i veien med? Eller er den slik?

    13. Hei Nora, er det problemfritt å bestille kosttilskudd fra USA ? Jeg har lyst til å kjøpe noe som heter Met-rx Nutrition Drink Mix – som også selges her i Norge (men en EU variant). Moms og avgifter kommer jo i tillegg, men det er det å få dette igjennom tollen jeg lurer på.

    14. Hei.Hvor mye koster frakten in general? Er helt ny her? for det er ganske mye
      , så hvorfan få frakten billigst? Hva bruker du å gjøre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg