Matbokser og morgencardio

I dag har jeg senvakt på jobb, men det betyr likevel ikke at jeg sover lenge bare fordi jeg kan. Vi har alle 24 timer hvert eneste døgn til rådighet, og da handler det om prioriteringer å få tid til trening. Jeg hadde derfor alarmen på klokken 07.00, og jeg innrømmer at det fristet mer å holde seg under den varme dyna. Men resultater kommer ikke av seg selv, og jeg kom meg opp og over dørstokkmila. Når jeg først er ute er det jo ingen sak, den friske lufta gjør alltid at jeg våkner skikkelig og lokker smilet frem. I dag ble det en powerwalk på ca. 50 minutter, en super start på denne torsdagen!


Skijakke og topplue er begge fra Craft

Kan ikke gjøre annet enn å smile og vise to thumbs up når det er salg på alt av langrennsklær fra Craft! Selv om det ikke er verdens beste skifohold ute akkurat nå er klærne uansett supre til å gå cardio i, slik som jeg har gjort i dag tidlig. Jeg krysser fortsatt fingrene for at det kommer snø, jeg har faktisk ikke gått på langrenn siden 2012!

Hjemme fra tur skrudde jeg musikken på høyt, før jeg stekte kylling, grønnsaker og karriris som er dagens to matbokser på jobb. Ikke lite mat som dere ser, eat to grow sier de jo! Karririsen lager jeg så enkelt som å koke risen sammen med en ss kokosolje og en ss karripulver. Det gjør så utrolig mye med smaken, og det blir faktisk skikkelig godt. Jeg liker jo i utgangspunktet ikke ris særlig godt, derfor er vanlijeris og karriris min måte å gjøre det til en smaksopplevelse på. Jeg orker jo ikke å spise noe jeg ikke liker! Nå skal jeg spise epla mi og drikke litt SAW før trening, styrke på overkropp venter før jobb. Etter treningsfri i går er jeg klar til å gi gass og ha en kickass økt i dag! 

Inneholder sponsede lenker

12 kommentarer
    1. flinke nora 🙂 du er min inspirasjonskilde og stor motivasjons-menneske om det er noe som heter det:) hehe vær gang når jeg sjekker blogg/instagram så er det noen gode ord og lese fra deg og da MÅ jeg bare ta meg en treningsrunde 🙂 du er flink!! glede meg til å se hvor du ender som PT etter utdanning 🙂
      ha en nydelig dag:)

    2. Du er så flink og så sinnssykt stor inspirasjon for meg 🙂
      Jeg har holdt på med styrke siden august og har fått framgang på vektene, jeg startet med bare stanga i benkpress og knebøy. Nå klarer jeg 60kg i knebøy og 50kg i benkpress.
      Jeg prøver og trene hele kroppen 3 ganger i uka, men selv om jeg løfter tyngre ser jeg ikke noe stor forskjell utseendemessing, og det gjør meg utrolig frustrert. Samboeren min har trent like lenge som meg, og tatt av enormt mye og holder nå på og bli markert.
      Kan ikke akkurat si at jeg ikke er sjalu, for jeg trener minst like mye som han, kanskje mer til tider, men enda står det på en måte stille. Det har virkelig gått innpå meg den siste tiden og jeg blir nesten litt deppa og blir litt demotivert. Spiser bare godteri på fredager og sunt i hverdagen med mye kyllingfillet, ris, masse salat, protein shake, smoothie, karbonadedeig osv. Vanlig norsk kosthold vil jeg si?
      Har du noen tips til øvelser som man får fart på magemusklene og ryggen? det er der jeg er mest ufornøyd da, kan man si.
      Du er utrolig flink og er en stor inspirasjon, derfor må jeg bare høre om du har noen tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg