Kaffefavoritt og frelst student

GOD søndagsmorgen alle sammen! Selv om motivasjonen min var på topp for å stå opp da klokka ringte for litt siden trenger jeg alltid en stor kopp kaffe tidlig på morgenen. Spesielt nå som det er så kaldt ute er det perfekt med en kopp kaffe for å starte dagen, det er oppkvikkende, varmende og skal tilogmed booste forbrenningen. Ikke minst så smaker det jo godt, og jeg tenkte å dele min kaffefavoritt med dere. Kanel og kaffe er en sikker vinner, men å blande ut en teskje kanel i kaffen blir som regel ikke helt bra, i tillegg til at det mangler litt søtsmak i mine øyne. Steviadråper med smak av kanel i kaffekoppen er en MAGISK god kombinasjon, og er uten tvil de steviadråpene som smaker best i kaffe etter min smak. Kaffe er jo veldig godt i seg selv, men disse dråpene setter liksom prikken over i’en og kanelkaffe er definitivt min favoritt. De smaker digg i havregrøten også, altså en sikker frokostvinner!

Inneholder sponsede lenker

Kaneldråper smaker fantastisk godt i kaffe. Det er ikke vaniljedråper, men de er derimot veldig gode i en varm kopp te.

Med kaffekoppen i hånda sitter jeg her og ser over notatene fra i går før dagens forelesning – ivrig student med andre ord! Jeg har virkelig ikke ord for hvor rett å studere til personlig trener føles for meg, og studiene kunne ikke begynt på en bedre måte. Førsteintrykket mitt av AFPT sin utdannelse er helt fantastisk, og jeg gleder meg ufattelig mye til fortsettelsen. Jeg har jo en bachelorgrad i økonomi fra før, og vet godt hvordan det er å være stundent. Men aldri før har jeg hatt den følelsen som øyeblikkelig traff meg på fredagskveld, det å faktisk studere noe jeg virkelig er interessert i og brenner for. Da gjør det plutselig ingenting om skoledagene blir lange eller om jeg må opp litt tidligere på en søndag for å lese over notatene – fordi jeg synes det er gøy og har lyst til det. Etter de første to dagene har jeg virkelig fått opp øynene for hvor mye jeg ikke kan, men herregud så heldig jeg er som faktisk nå har muligheten til å lære alt det jeg trenger. Med utrolig dyktige forelesere og en supre medstudenter har jeg virkelig troa på at dette halvåret kommer til å bli helt awesome! 

NÅ skal jeg pakke ned bokene, ta på meg superundertøyet og gå til skolen, 40 minutter hver vei tar jeg glatt i mot som bonuscardio! Jeg er klar som et egg til å lære mer om celler, proteiner og muskler før jeg skal trene mine egne etter skolen. Supersøndag coming up med andre ord, og det ønsker jeg alle dere også 🙂

11 kommentarer
    1. Så herlig å høre! Jeg ser de skal komme med kurs i kostholdsveileder, kanskje det hadde vært noe når jeg er ferdig med mastergraden min 😀 Det står at dere får ipad med kursmateriale på, er det noen bøker/pensum ved siden av dette, eller hvordan fungerer det? Gleder meg til å høre mer om dette etterhvert 🙂

    2. Hanna: det stemmer, vi har fått en iPad hvor alt fagstoff vi trenger for hele PT utdanningen ligger 🙂 trenger ikke bøker utenom, og fagstoffet oppdateres kontinuerlig 🙂

    3. Hei,
      Dette er kanskje litt rart å gjøre, men om jeg skal ha noen sjans til å vinne så må jeg gjøre NOE.
      Jeg er en av tre jenter som kan vinne et 6 ukers treningsprogram & diett – dette er en Instragram-konkurranse og de to jeg “konkurrerer” mot har over 5500 følgere og over 2000 følgere, mens jeg har litt over 150.
      Så om noen som ser dette har lyst til å hjelpe til kan dere gå inn på følgende link: http://instagram.com/p/j4KJ6aTQFv/ (bhr_fitness)- og legge igjen en kommentar med mitt instagram navn (annlott). 🙂
      Hilsen en 2barnsmor som har VELDIG lyst til å vinne <3

    4. Så flink du er!! 🙂 har ikke prøvd kanel smaken i kaffe, så nå ligger den i handlekurven på Iherb. De andre ble ikke storfavoritter for min del, da syntes jeg kaffen var best uten! Gleder meg til å prøve denne varianten 🙂 Ønsker deg en super søndag! 🙂

    5. Hei 🙂 har fulgt bloggen din leeenge (på tide og kommentere 😃) du er en fantastisk stor motivator! Alltid positiv, og like smilende! Du gjør en fantastisk jobb med bloggen. Til helgen reiser jeg til Trondheim. Jeg har aldri vært i byen før, noen tips til spisesteder og steder å gå på tur? Noe som må oppleves? Håper på svar 😃 stå på videre, og lyyyykkkke til med vårens konkurranser

    6. Ang PT-studiet: Jeg skjønner at du har fått en ipad med pensum. Men har du noen spesielle bøker/temaer du vil anbefale i forhold til studiene ? Jeg skal starte min PT utdanning til høsten/vinteren, og vil bruke tiden fram med å forberede meg godt.
      Håper på svar! 🙂

    7. Hege: Så godt å høre, så ble jeg glad 🙂 Jeg synes Ladestien og Estenstadmarka er fantastiske plasser å gå tur. Ellers er sushien på Kos veldig, veldig god og anbefales på det varmeste 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg