Mandagsmorgen

Mandagsmorgen! Jeg er stor fan av mandager, og føler at jeg begynner litt på nytt på hver mandag. Det gir meg en motivasjonsboost til å starte uka bra, for da blir det så mye enklere å holde den samme trenden hele uka gjennom. Jeg skal straks på gymmet for å kjøre en overkroppsøkt før jobb – beina mine er ubrukelige denne mandagen kjenner jeg. Det er kanskje ikke så rart, jeg hadde nemlig ei skikkelig god beinøkt i går kveld. Jeg var jo supermotivert etter lesninga – og kunne ikke annet enn å gi alt på økta på Hit the Gym som så slik ut:

Knebøy 3 x 5

Hipthrust med beina på boks 3 x 10

Strake markløft 3 x 8

Bulgarske utfall 3 x 10

Utfall bakover i smith 3 x 10

Pullthrough 4 x 15

Trente i min nye rosa anti-shake tights som gir bakenden et ekstra løft,  sports-BH i samme farge og topp fra Better Bodies (sponsede lenker)

For min del er treningsglede alfaomega, jeg hadde aldri klart å oppnå de samme resultatene hvis jeg ikke var oppriktig glad i å trene. Hvis du er glad i å trene kan det kanskje være på tide å gjøre noe nytt? Det finnes jo så mange forskjellige former for trening, og så mange forskjellige treningssenter som kanskje passer bedre for deg. For min del hjelper det veldig å trene med andre treningsglade mennesker, slik at vi kan pushe hverandre men også være sosiale på trening. Og selvfølgelig, leke oss till etter gode økter:


Nå er det på tide å komme seg av gårde – en ny dag og ei ny styrkeøkt venter. Ha en super start på uka alle sammen!

19 kommentarer
    1. Du er så flink 🙂
      Jeg begynner hekt fra begynnelsen igjen,har ikke fått lov å trene av legen på nesten 14 dager så skal prøve meg på en snik økt i dag,men blir hjemme trening,har alt jeg trenger hjemme som dem har på trenings senteret her 🙂
      Men siden vi bare har ett lite trenings senter her så bruker jeg å være der å bare for å kunne være sosial,å trene på en ny plass av og til (det er jo ikke en ny plass,har vært der mange ganger,men blir som nytt når man både trener hjemme å på trimmen Kirkenes)
      Ha en fin dag 🙂

    2. Sara Heymans: jeg synes det er skikkelig bra der 🙂 åpent fra 05-24 hver eneste dag, det er digg 🙂 Ikke overbefolket der heller, så jeg trives utrolig godt med å trene der i allefall!

    3. Så fin den tightsen var! Litt rart spørsmål, men hvordan blir den når du svetter? Vises det flekker siden den er lys i stoffet?

    4. Anonym: hehe, jeg har løpt intervaller i den og det ble fortsatt ikke svetteflekker 🙂 det er jo kompresjonstights og de er som regel kraftigere i stoffet!

    5. Må bare takke deg for at du blogger, og tipse deg om å ha et litt avansert passord på blogsoft 🙂 Min blogg ble hacket i går kveld, og det er ikke noe jeg unner noen! Heldigvis koste jeg med med å lese bloggen din da min var nede 🙂
      Uansett, pass på å ha et litt avansert passord, ønsker ikke at bloggen din skal bli hacket<3 Vil ikke at inspirasjonskilden min skal forsvinne!

    6. Hei, hei.
      Kjempeflott og motiverende lesing, er titt og ofte innom for inspirasjon. 🙂
      Lurer bare på en ting, trener du med hansker/reimer på markløft? Så slik ut over.
      Jeg sliter litt med grepet når vektene begynner å bli skikkelig tunge (70+ kg), men er redd jeg ødelegger for videre fremgang hvis jeg begynner med reimer.. De hjelper liksom litt til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg