Årets første og søtpotetrøre

 Hei dere og riktig god lørdag! Jeg synes både dagene og ukene flyr avgårde, snart er jo januar alt over. Det slo meg i dag da jeg var på årets aller første økt på fantastiske Maxpuls – og det er faktisk en hel måned siden siden jeg var der sist. Med juleferie i New York og overtagelse av leilighet har tiden rett og slett ikke strukket til, og jeg har prioritert styrkeøktene mine. Det kjentes virkelig på kroppen i dag for å si det sånn – det ble en liten “wake up call” for min del i dag! Både kondisjonen, fettprosenten og humøret har skikkelig godt av disse øktene. Virkelig magisk stemning på senteret underpå dagens tabata med masse treningsglade mennesker. Jeg var faktisk så sliten etter økta i dag at jeg helt glemte å ta opp kameraet jeg hadde med i bagen, og det var uten tvil denne øvelsen som reiv mest i dag merket jeg:



Husk at den digge tightsen på bildet over fortsatt er på januarsalg i noen dager til – og du kan sikre deg den her.

Etter trening trengte jeg påfyll, og som dere vet er jeg fan av både proteiner og karbohydrater etter en endt økt. Som dere kanskje og har fått med dere har jeg lagt min elsk på søtpotet i det siste. Det er jo så godt, både som pannekaker, som middagstilbehør og nå også som postworkout! Kokt søtpotet, proteinpulver med smak av belgisk sjokolade og sukrinmelis legges i en bolle før du bruker en stavmikser til å mose alt godt sammen. Tilsett bittelitt vann for å få en tykk og glatt konsistens på røra. Deretter legger du den i ei skål, topper med sukrin gold og hiver innpå med en skje. Det ser kanskje ikke så fantasisk ut – men jeg lover at det smaker helt utrolig godt! Søtpotetrøre står herved som nummer en på lista mi av mat å spise etter trening. Knuser lett vanlig shake og riskaker. Resten av kvelden skal jeg jobbe, og ønsker dere alle en super lørdagskveld!


Inneholder sponsede lenker

10 kommentarer
    1. Hei! Må søtpotet koke like leeeeenge som vanlig poteter? Hehe:) Også lurer jeg på hvor du jobber nå siden du jobber så mye sent og i helger? Har fått inntrykk av at det er bank, men jobber du fortsatt som dørvakt?

    2. Vilde Sophie: De må desverre koke like lenge ja. Ellers kan du ha den i mirkoen i 15 minutter også 🙂 Jeg har sluttet som dørvakt for et års tid siden. Jeg jobbernå fulltid i bank pluss at jeg har mitt eget firma 🙂

    3. Nå ble jeg veldig nyskjerrig på hvilket firma du har,ante jeg ikke noe om og jeg tror jeg har mest bloggen din helt fra starten altså:) Forstår at det med jobben din kanskje ikke har noe særlig med bloggen og hva du skriver om her å¨gjøre,men jeg ble litt nyskjerrig nå ja,morro å høre litt om hva du driver med ellers uten om trening og konkurranser:)

    4. Wow, du er virkelig en inspirasjon! Dette er første gang jeg er innom bloggen din, etter å ha fulgt deg på instagram en liten stund. Jeg begynte å trene for ca to måneder siden, etter å ha vært veldig lat i et par år. Jeg fant ut at jeg faktisk likte styrketrening, og har lest veldig mye om det og prøvd ut mye forskjellig de siste månedene. Men jeg har funnet mer interessante øvelser og mer motivasjon på denne bloggen enn jeg har gjort noen andre steder. Jeg gleder meg for det meste til å dra på trening, men nå gleder jeg meg enda mer til treningen i morgen! Du står virkelig på og jobber for det du vil oppnå. Jeg kommenterer aldri blogger når jeg først er innom, men jeg klarte ikke å gå ut av denne bloggen uten å gi en tilbakemelding, for det synes jeg du fortjener 🙂 Takk for at du gjorde meg enda mer motivert til å fortsette med styrketrening og gir mange andre enn meg treningsglede 🙂 Denne bloggen skal jeg fortsette å lese.

    5. Randi: så utrolig gøy å høre! Slike tilbakemeldinger betyr så mye, så nå skapte du virkelig et smil om munnen min her 🙂 Ha en fantastisk dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg