Metime, mat og motivasjon

God morgen! Etter tirsdagens drittøkt tok jeg totalt treningsfri i går. Det er virkelig å lytte til kroppen når den sier i fra, og kjenne på signalene den gir. Det har blitt litt dårlig med søvn mellom flytting,jobb og trening – så  i går følte jeg virkelig at jeg fortjente en timeout. Jeg droppet styrketrening, cardio og tok meg en tur til Restyle Hair Design  i stedet. Det er så godt med litt me-time! Noen av dere husker kanskje bildet under og dette innlegget fra oktober? Jeg fikk langt hår til konkurransen, og jeg har fortsatt det samme håret. Jeg tok det bare av – flyttet festene høyere opp, og satte de på igjen. Det var virkelig en merkelig følelse å ta de av, jeg har jo blitt helt avhengig av det lange fine håret.

 

Uten extensions / Med extensions

En annen ting som er nødvendig for en fin onsdagskveld i leiligheten min er god mat. Tacosalat ble min middag i går, det er så enkelt og så godt! Stekt karbonadedeig med salat, hvitløkskesam, speltlomper, hjemmelaget tomatsalsa og salat ved siden av er en rask og sunn middag som kan nytes både på hverdager og som helgekos. Salsaen laget jeg enkelt og greit av tomater, hvitløk, paprika og salt most sammen med stavmikser. Taco er virkelig noe av det beste jeg vet, og perfekt påfyll til slitne muskler. Med dette måltidet og godt med hvile kjenner jeg allerede at jeg er supermotivert for dagens beinøkt. For enda litt ekstra motivasjon ser jeg ofte på filmen vi spilte inn i høst også, vedlig gøy å se tilbake på. Har dere ikke sett den enda anbefaler jeg å trykke på play under 🙂 Nå må jeg komme meg på jobb – ha en flott dag da dere! 

16 kommentarer

Siste innlegg