hits

Drittkt og vaniljeris

I dag hadde jeg en latterlig drlig treningskt. Lette vekter var plutelig tunge, null kontakt og ingenting stemte. Det hender heldigvis svrt sjelden - og jeg kan virkelig ikke huske sist jeg hadde en s drlig kt. Jeg mtte bite tenna sammen bare for gjennomfre, og etter 45 minutterga jeg meg et par sett for tidlig. Kroppen ville bare ikke i dag, enkelt og greit. Det kan skje den aller beste av oss - ingen har fantastiske kter hver eneste dag. Jeg synes det var en mye strre bragd komme meg gjennom denne drlige kta enn gjennomfre en kanonkt, s jeg gir meg selv skryt for at jeg ikke bare gikk hjem med en gang. Det er ikke alltid man "knuser beina" eller "dreper skuldrene," og p slike dager er det viktig huske at all trening er bedre enn ingen trening. Det er jo ogs engang snn at drlige treningsdager gjr at en setter desto strre pris p de gode. Uansett ville jeg ikke la en drlig treningskt delegge for resten av kvelden min, s jeg trstespiste litt og fikk besk av gode venninner. Selvflgelig mtte jeg trstespise noe som sto p matplanen min, det er ikke noe som heter sprekke p konkurransediett i min verden. Men vaniljerisen min er s godt at det like gjerne kunne vrt en full pose med Candyking, iallefall nesten ;)

1. Kok opp 150 g ris sammen med et fullt rr av steviadrper med vaniljesmak

2. La risen avkjle seg litt fr du rrer inn to spiseskjeer med kalorifri Mashmallow Dip


3. Topp med kanel og sukrin gold


S er det bare nyte, dette er nemlig farlig godt! Med denne skla fortrt og noen timer jenteprat var humret fort p topp igjen, slik det skal vre. Dette er jo en gladblogg, men jeg synes det er viktig vre rlig ogs om de gangene treningen ikke gr som jeg har tenkt. Heldigvis har jeg utallige kter rette det opp igjen p, og neste kt er jeg sikker p blir bra igjen. Skal jeg klare det m jeg komme meg i seng snart, svn er jo s utrolig viktig for gode treningsresultater. Men jeg har blitt liggende her p sofaen min i rsa joggebukse med fyr i peisen og en god bok, og virkelig ftt senket skuldrene. Jeg burde vre flinkere til ta meg tid til lese, men det kommer vel av seg selv nr jeg begynner p skolen igjen om et par uker. Tenk at jeg straks er PT-student! For dere som lurer p hvordan denne utdanningen ser ut finner du mer om den herog det er faktisk fortsatt ledige plasser igjen til oppstarten her i Trondheim den 31.januar. Kjenner jeg fr sommerfugler i magen bare av tenke p det! Uansett, n m jeg ta med de sommerfuglene og komme meg under dyna, en ny dag med jobb, matbokser og trening venter i morgen. God natta!




13 kommentarer

Er helt enig! Det er en mye strre bragd fullfre de crappy ktene! Du er r!

Vaniljeris <3

S godt hre at selv ironwoman kan ha slike kter ogs, at det ikke bare er oss "ddelige." God kt i dag!!

For en ganial mte spise ris p! Eg liker i utgangspunktet ikkje ris, for eg syns ikkje det smaker noke... men vaniljeris toppa med sukrin gold og kanel hres jo berre superdigg ut :)

Godt hre at ikke det bare er meg som har snne drittkter i blant - vi er alle mennesker, yay ^^

Til vaniljerisen: mler du opp 150g ukokt ris, eller 150g ferdig kokt? Ser skikkelig digg ut, blir mitt postworkout-meal i dag! Har du et alternativ til marshmellow-dippen?

Synes det er bra at du deler at du ogs har drlige treningskter innimellom, for hvem har vel ikke det? Etter en drlig kt kommer sikkert en kanonkt, s lykke til med treningen i dag!! :)

Jeg utdanner meg selv til PT, s blir spennende flge bloggen din mens vi holder p med samme utdanning! Skal faktisk p frste samling i morgen til sndag p NIH. Gleder meg!! :D

Jeg vet dette ikke har noenting med dette innlegget gjre, men jeg nsker fortelle deg hvor fantastisk jeg synes du er! Du er forbildet mitt innen bloggverdenen!

Frst og fremst m jeg bare si, wow for en kropp p deg! Nr det er sagt vil jeg du skal vite at jeg er helt enig med deg. Det ha en sterk og sunn kropp med muskler er det absolutt fineste. Jeg har selv trent vektlfting i 8 r, men jeg har likevel aldri gjort det for kroppen sin del. Det er kun en positiv bonus som kommer med. Jeg trener for bli best mulig i idretten min, f en sterkest mulig kropp og bedre helse enn noensinne.

Jeg nsker en dag se ut som deg, for herregud jente du er virkelig helt nydelig. DEN rumpa! N hres jeg sikkert ut som en gal gammel mann, men det er jeg ikke. Haha, mtte bare kommentere den bakenden av den grunn at du ser helt smashing ut, og jeg kunne ikke nsket meg en finere kropp :-)

Nr det er sagt nsker jeg vise deg denne forandringen. Jeg er ikke noe fan av reklamere for egen blogg, men jeg er stolt over framgangen jeg har ftt det siste ret nr det gjelder kroppen min, Ta gjerne en titt her: http://vektlofterjenta.blogg.no/1389802348_fr_og_etter_bilder_av.html

Marie: alltid ukokt :) smaker magisk ja :D

Hvor mye/ofte trener du cardio?

Maria: alt fra 2-5 ganger i uka :)

Linn Therese: h - n vet jeg ikke helt hva jeg skal si, jeg ble litt mlls! Tusen , tusen hjertelig takk for alle de fine ordene :) N lyste du virkelig opp dagen min!

Kan du ikke fortelle litt mer om den utdanningen? Virker spennende :)

Hva er ca. nringsinnholdet i vaniljerisen? Og nr passer dette mltidet best? :)

Martine: bde stevia og dip er kalorifritt s da blir det kunn innholdet i selve risen :) ris er jo karbohydrater s det er f.eks perfekt p fyll etter trening!

Skriv en ny kommentar

bloglovin Matprat