Rosa diett-dessert

God søndagsmorgen! Jeg har sovet helt frem til nå, og det var virkelig godt etter en helg med flatpakker og flytting. Uten mamma og pappa hadde jeg aldri klart det, men nå er jeg nesten kommet helt på plass i mitt nye krypinn. For en lykkefølelse 🙂 Det måtte jo selvfølgelig feires med en liten dessert, som er diettvennlig selvfølgelig. Denne fikk jeg servert første gang av Kristine, og jeg klarte helt fint å lage en her hjemme også. Det tenkte jeg kanskje noen av dere hadde lyst til også, så ikke denne jordbærfromasjen god ut kanskje?

Inneholder sponsede lenker

Oppskriften på den rosa herligheten ser slik ut:

100 g jordbær

40 g jordbærprotein

1 egg

2 ss sukrin

1 ts eplesidereddik

2 ts gelatinpulver

3,5 ss vann

Blandt ca. 1,5 spiseskje vann med gelatinpulver i en liten skål og la det svelle. Miks sukrin og egg sammen slik at du får eggedosis, før du tilsetter resten av ingrediensene og 2 nye spiseskjeer med vann. Tilsett gelatinblandingen og rør det sammen, før du heller over i glass og setter i kjøleskap til det har stivnet.  Etter noen timer kan du nyte en søt og god jordbærfromasj, selv om du er på diett. Det er ikke bare desserten som var rosa denne helgen, det var jeg på trening også! Selv om trening ikke har vært førsteprioritet i helgen har jeg fått inn noen gode økter, og skal staks legge av gårde for å gjennomføre  en til. Første formsjekk denne sesongen venter i morgen, det blir spennende 🙂 

Tommelen opp for ROSA antishake tights 🙂

Nå venter gymmet på meg – ingen bedre måte å starte dagen på i mine øyne. Ønsker dere alle en supersporty søndag! 

7 kommentarer

Siste innlegg