God jul!

Her kommer et julesmil fra meg til alle dere 🙂 Enn at det er lillejulaften allerede! Desember har gått så utrolig fort, nå er det dagen før dagen.  Jeg har bakt alt jeg skulle bake, både kaker, knekkebrød og rundstykker ligger klart. I tillegg har mamsen kjøpt inn favorittene mine innen julegodis, dadler, fiken, pepperkaker og Questbarer. Skulle vi bli tom for noen av delene kommer jeg bare til å lage noen av ferdigmixene, jeg orker nemlig ikke å bake mer i julen. Nå skal jeg bare slappe av, senke skuldrene og nyte herlige juledager med den fantastiske familien min.


Selv om det bare er lille julaften er treet klart og det har kommet en god del pakker allerede. Mens vi venter på at resten av familien skal komme går Love Actually på skjermen og jeg koser meg i sofaen med gløgg og pepperkaker. Det eneste jeg har på planen ikveld er åretes siste tabata på Maxpuls, før jeg skal hjem for å spise grøt og spekemat med familien. Ønsker dere alle en fantastisk kveld og julaften – kos dere med de nærmeste og ta vare på dagene. 

DA GJENSTÅR DET BARE Å SI RIKTIG GOD JUL TIL ALLE SAMMEN 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg