To torsdagstips

Denne torsdagskvelden har jeg to tips til dere, ett når de kommer til trening og ett når det kommer til mat.  På det nye programmet mitt har jeg fokus på bein og trener det 3 ganger i uken, I tillegg til baseøvelser har jeg også isolasjonsøvelser, blant annet  sittende hofteabduksjon. Det vet vel ikke alle hva er, men om jeg sier gynekolog-stolen ringer det kanskje en bjelle hos mange. Denne maskina er forhatt av mange, men her kommer en ny måte å gjøre den på som er supereffektiv! Hvis du gjør den halvt stående, slik jeg gjør på bildet under tvinger du rumpemusklene til å jobbe ekstra mye. Video av at jeg utfører øvelsen finner dere ved å klikke dere inn på min instagram her. Ja, jeg er fullstendig klar over at det ser litt teit ut – men det gjør jo hipthrust, glutebridge og pullthrough også. Kanskje det er fellesnevnenen for bra rumpeøvelser? 😉 

Blå tights fra 2XU og råsa topp fra Better Bodies (sponsede lenker)

Neste tips er verdens kjappeste pizza. Tine har ferdige pizzabunner som ligger i kjøla på butikkene, og den brune pakken med fullkorn og spelt har faktisk et greit innhold. Den inneholder 225 kcal pr 100 gram og trenger bare stekes i 10-12 minutter. Perfekt hvis du vil ha rask middag, som vi ville ha ikveld. Fyllet ble hvit pizzasaus av lett creme fraishe, pesto og hvitløk, kyllingfilet, grønnsaker og mozarella. Det har jo vært orkan her i Trøndelag ikveld, og da er det ekstra godt å kose seg inne når stormen herjer utenfor vindusrutene! Pizzaen ble iallefall supergod og perfekt påfyll etter dagens styrkeøkt på beina. Nå er jeg god og mett og skal straks finne senga, lade opp til fredag og dobbeltime på Maxpuls i morgen. God natt alle sammen!



6 kommentarer
    1. film av øvelsen! skjønner ikke hvordan du holder deg fast, og hvordan du rører bena. bra tips da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg