Glad grånisse

Glad grånisse i topplue, joggebukse og treningsgenser 🙂

Det er ikke den ting en god treningsøkt ikke kan kurere! Jeg fikk virkelig tatt igjen for den økta jeg sto over i går med 100% innsats og treningsglede. Det viser hvor mye dagsformen har å si, så jeg er glad jeg valgte å stå over styrketrening i går. Bedre med en superøkt dagen etter enn en ok økt når formen ikke er på topp. Dagens raske og gode økt så slik ut:

Nedtrekk med bredt grep 3 x 12

Sittende roing 3 x 12

Enarms benkroing med manualer 2 x 12

Rygghev med vekt 3 x 10

Omvendt flyes 3 x 12

EZ-curl 2 x 8

Bicepscurl med maualer 2 x 10

Etter økta kastet jeg i med shake og riskaker før pappa hjalp meg med flyttelasset. Det er virkelig kondisjonstrening å bære møbler, svartsekker og proteinbøtter opp og ned trapper! Jeg var helt svett da vi hadde bært alt, men veldig god følelse å endelig være ferdig. Nå skal jeg kose meg hjemme hos foreldrene mine resten av desember, og vi begynte allerede ikveld. Adventsmiddagen ikveld ble taco her i huset, det hører liksom med til helgekosen. Med karbonadedeig, speltlomper og mager kesam er taco bra kosemat – det skal virkelig ikke så mange endringer til for å gjøre dette måltidet mye sunnere.


God og mett etter taco hadde jeg fortsatt lyst på noe godt til dessert. Jeg er jo en søtmons og har alltid plass til noe søtt etter middag. Siden jeg hadde igjen noen speltlomper ble valget enkelt, sukkerfritt syltetøy og sjokoladeprotein blandet med litt sukrinmelis og vann. Så godt, så enkelt! Nå skal jeg snart komme meg i seng, opp for å trene før jobb i morgen. Jo tidligere jeg står opp jo tidligere får jeg jo åpnet en ny pakke i kalenderen også! Håper dere alle har hatt en super start på desember, og er klare for en ny treningsuke imorgen. Natta!


Innlegget inneholder sponsede lenker

9 kommentarer

Siste innlegg