Julestemning i Paris

Herregud for en nydelig by dette er! Jeg er helt forelsket allerede, selv og selve sightseeing dagen er i dag 🙂 Eifeltårnet og Champs Elysees venter litt senere, til nå har vi brukt tiden på shopping, vin og god mat. Ikke minst har vi bare vandret rundt sammen og tatt inn over oss julestemninga, det er så gjennomført pyntet her! Med lysshow og utstillingsvindu som jeg aldri har sett maken til før 🙂

Jeg har spist mange franske desserter allerede og det blir nok er par til på julemarked i dag! Sitter akkurat nå i sofaen til min kjære Sunniva og spiser turens første sunne måltid. Kesam, frukt og nøtter smaker godt uansett hvor man er i verden! I kveld blir det mer fransk mat og drikke før jeg setter meg på flyet hjem i morgen 🙂 Kommer med en bedre oppdatering da, dette var alt jeg rakk nå etter å ha sovet litt for lenge i dag. Må jo få utnyttet tiden her i denne fantastiske byen best mulig. 

Ha en fortsatt fin lørdag og en fantastisk god helg alle sammen!

7 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Fore et supert forbilde du er ! Jeg har bare et lite ønske til innlegg . Hadde det vært mulig å lage et lite innlegg hvor du viste oss effektive “hjemmeøvelser” som krever lite utstyr? kanskje bare noen manualer og ei matte . 🙂 hadde blitt veldig glad !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg