Glimt i øyet og sjokoladelykke

Hei dere! Det er torsdag og jeg er faktisk på vei til Paris akkurat nå. Jeg har gledet meg utrolig mye til denne turen, jeg er så klar for julestemning i en av de fineste byene jeg vet av. Absolutt ingen planer er gjort for langhelgen min, jeg vet bare at jeg skal kose meg utrolig mye. Jeg reiser alene til Frankrike for å besøke en god venninne som er på utveksling der, og det skal bli så koselig å se henne igjen! Jeg liker å føle meg ekstra fresh hvis jeg skal ut på reise, og tok derfor turen til Glimt som alltid er behjelpelig med dette. Helt ytterst i øyekroken satte vi på candylashes i gull, for å få en skinnende effekt. Jeg kan nå uten tvil si at jeg har glimt i øyet 😀 

Ikke bare er jeg lykkelig med glittervipper, men også lykkelig i sjokoladerus. Dagens lunsj på reisen ble nemlig supersunn frokostblanding som jeg bestiller fra Iherb, I den hadde jeg mandler, gojibær dekket med mørk sjokolade og kjøpte bare en liten boks melk på flyplassen. Gojibær supermat i seg selv, de er nemlig proppfulle av antioksidanter. Sammen med mørk sjokolade blir kombinasjonen rett og slett magisk – enten du spiser det som ren snacks eller i frokostblanding. Advarer på forhånd om at pakken du kan kjøpe her blir borte alt for fort, disse er nemlig farlig gode! Men det har jo ingenting å si – disse kan nytes med den aller beste samvittighet.


Lenkene i innlegget er sponset.

Nå er jeg klar for noen fantastiske dager i Paris, og tar gjerne imot tips om byen i kommentarfeltet. Bloggen kommer selvfølgelig til å oppdateres selv om jeg er på reisefot – det har jeg blitt vant til dette året 🙂 Ha en fantastisk torsdag Norge!

15 kommentarer
    1. Anbefaler å ta turen til Rue Mouffetard! Ligger ikke så langt unna Latinerkvarteret, og den gata er helt fantastisk når det går mot jul – kjøp deg en kopp med chocolate chaud på chocolateriet som ligger der.. NAM! 😀
      GOD TUR!

    2. Hvis dere skal opp i Eiffeltårnet vil jeg anbefale å dra på kvelden i stedet for på dagtid. Helt fantastisk å stå på toppen og se utover et Paris som lyser opp rundt deg 🙂 Vil også anbefale en tur opp til Montmartre og Sacre Coeur. Fantastisk utsikt over Paris derfra også, i tillegg til at det er en av de koseligste bydelene i Paris, etter min mening 😉 Kjenner jeg savner Paris noe skikkelig nå – kos deg masse!

    3. Hei 🙂 etter turen kunne du ha skrevet noen tips og anbefalinger nå når du er der :)? Eller når du har kommet deg hjem;? 🙂 skal selv reise med kjæresten om noen par uker 🙂 er veldig usikker på hvor mye lommepenger eg vil bruke der nede, kanskje skrive om hvor mye du brukte? Ellers må du stor kose deg i paris 😀

    4. Kan du drikke pepsi max og spise sukkerfri ketchup på diet? Må bare si at jeg elsker bloggen din og du er en stor inspirasjon for meg og burde være utrolig stolt over hva du har klart! Så er du så utrolig nydelig! 🙂

    5. Hva annet har du i frokost blandingen din ? Sjokolade kuler (har bestil), mandler og så…..? Kos deg masse på tur

    6. Nei, nå må jeg ta pause fra bloggen din. Irriterer meg litt over at det er noe sponset i omtrent alle innlegg.. Hehe og det skal du jo få lov til, jeg som må skjerpe meg! Haha.. Tittet sikkert innom igjen om noen uker 🙂 Skjønner du vil ha penger og produkter..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg