Treningplan og kickstart på uka

Over ser dere treningsprogrammet jeg følger nå – som jeg er veldig fornøyd med. Jeg liker øvelsene veldig godt, noe som kanskje ikke er så rart siden jeg har satt det opp selv. Jeg vet at en de av dere lurer på hvordan noen av øvelene utføres – gjerne skriv hvilke i kommentarfeltet under så kan jeg ta bilder av de denne uken og forklare utførelsen. Jeg er som dere kanskje har fått med dere superhappy om dagen, med leilighetskjøp i boks og planene klare for 2014. Jeg skal feire det med å dra på langhelg til Paris, tidlig på torsdagsmorgen drar jeg avgårde. Derfor er det viktig for meg å få inn alle økene mine før jeg drar, slik at jeg tar en aldri så liten ferie med god samvittighet. Jeg har allerede startet denne mandagen med en runde morgencardio, snart skal jeg på dagens første styrkeøkt før jobb, og avslutter dagen med enda en styrkeøkt for jeg legger meg. Det handler virkelig kun om prioriteringer – snakk om kickstart på uka 🙂 Trippel trening, det er virkelig ikke hverdagskost – selv ikke for en treningsnarkoman som meg selv. Jeg elsker at overskuddet og treningsgleden er tilbake i hverdagen, da kan jeg ikke gjøre annet enn å glise bredt fra øre til øre 🙂

Smilende i favoritthood og sports-BH som begge er fra Better Bodies (sponsede lenker) 

Nå skal jeg blande meg litt preworkout før treningspartner Siri kommer for å hente meg. Det er så godt å ha treningsdates tidlig på morgenen, for da du bare komme deg opp av senga. Sosialt er det også, samtidig som du får hjelp til å pushe det lille ekstra under økta. En fantastisk start på uka med andre ord – håper alle dere har starter den bra også! Stå opp, smil og kick ass på trening denne mandagen 😀 

28 kommentarer
    1. Inspirerende! Testet ut fitnesspizzaen din i går, og kan bare si så mye som at den ANBEFALES på det sterkeste! Perfekt å fryse ned et par biter i hver pose og ta med til lunsj, fin motivasjon når lesedagene blir lange!! 🙂

    2. Takk for din fantastiske blogg Nora, du er en skikkelig stor inspirasjon!! 🙂
      Jeg lurte på om du kunne vise Facepull? Er ikke heeelt sikker på at jeg gjør det riktig! Stå på 🙂

    3. Skulle ønske jeg klarte og komme meg opp så tidelig på morningen! Kanskje du kunne skrevet litt om det? Hvordan du kommer deg opp for morgencardio?:) Eller har du alltid vært et A menneske?

    4. Veldig fint at du legger ut treningsprogrammet ditt Frøken, det kan nok inspirere mange! Jeg må si til deg også (skrev nettopp til fitliving det samme) at jeg blir bare veldig glad når jeg trykker inn på siden din nå. Designet er rett og slett bare helt nydelig og gir et herlig inntrykk! Og du legger ut mye fine bilder (disse inkludert). Ooooh, kjenner jeg er litt misunnelig på deg som reiser i øst og vest, og er virkelig livsnyter! 🙂 Du er god! Ha en herlig mandag, vakre kvinne!

    5. Kult! Åh, så kjekt med treningsprogrammer. Mange kule øvelser. Nå måtte jeg også google pull through, og det må jeg si.. Nice! Takk for inspirasjon!

    6. Snakk om perfekt start på uka! Selv går jeg på veggene, bare yoga på planen i dag siden det står halvmaraton på programmet i morgen, så da må jeg hvile de stakkars beina 🙁
      Savner Overhead-Press i skulderøkta.. viktig å kunne ta kroppsvekten i den øvelsen så man kan briljere med håndstående og “pushups” mens man står opp-ned 🙂

    7. Trener du ikke bryst? 🙂 tror jeg begynner med denne jeg, i dag! Hehe. Selvom jeg hater å trene bryst så kan jeg ta det inn i dag 5! To cardio-dager blir uvant (mye) for meg.. hehe uff

    8. Har nå kjørt gjennom programmet ditt, dag 1-4.. Noen øvelser googlet jeg -men bortsett fra noen få var dette et forholdsvis “enkelt” program som selv jeg kunne forstå 😉 Liker programmet kjempegodt -og spesielt aktiveringen før programmet på beindagene er nytt og effektivt…
      Jeg lurte forøvrig på om du kunne forklare/vise benkroing med manualer? Forsøkte det idag, men gikk over til en arms hantelro isteden da jeg følte jeg ikke fikk noe kontakt…Og reverse hyper -jeg får ørlite vondt nederst i korsryggen når den utføres, jeg sliter litt med skjev bekkenstilling etter tre fødsler så er litt forsiktig der.. Men vis gjerne hvordan du utfører den og 🙂

    9. Virker som et fantatisk program du har stelt i stand. Kommer det en del til på spørsmålsrunden? 🙂

    10. Hei hei! Er nysgjerrig på hvordan du gjennomfører benkroing med manualer og lårcurl med ball?? 🙂 Fulgt bloggen din lenge, du er en stor inspirasjon altså! Til lykke med ny leilighet og god tur til Frankrike! 🙂

    11. Du stråler! Min lunsj i dag er de herlige pannekakene du delte for et par dager siden! Litt modifikasjoner, though:) hihi, sjokko proteinpulver og litt nellik og kardemomme høres værre ut enn det faktisk var! Deilige, luftige amerikanske sjokoladepepperkakedeigpannekake! Yummiiii

    12. Det hadde vært herlig om du viste hvordan du gjorde markløft! Det er en øvelse jeg bruker selv, men føler hele tiden at jeg har litt feil teknikk… Syntes det er vanskelig å vite hvor man skal kjenne det og hvor man ikke burde kjenne det!

    13. Bulgarske utfall:
      Gjør jeg noe galt når jeg kjenner det likegodt på forsiden av låret som ligger på benken, enn det som jobber?

    14. Setter opp nytt treningsprogram nå, og lurer igrunn bare på hvorfor ikke bryst er satt opp i treningsprogrammet? 🙂 Ønsker deg en strålende helg!

    15. Trener du de de 4 dagene etter hverandre eller flere økter på en dag? Vil det si at du trener 4 dager i uken, eller har du cardio de andre dagene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg