Overlykkelig!

Jeg våknet med verdens største smil om munnen i dag tidlig og kunne nesten ikke tro at det var sant. MEN – det er det heldigvis, jeg er nemlig lykkelig eier av verdens fineste leilighet midt i Trondheim sentrum. Jeg er så glad, så lykkelig og svever virkelig på skyer akkurat nå. Jeg satt med nerver i høyspenn i hele går og begynte faktisk å gråte midt på jobb da megleren ringte og sa at den var min. Jeg har faktisk kjøpt min første leilighet, og er dødsforelska i den allerede. Etter gledestårene var tørket bort gikk jeg derimot rundt med verdens største GLIS resten av dagen. Hadde det ikke vært for ørene er jeg sikker på at smilet mitt hadde gått hele veien rundt 😀 Jeg tar over i januar, så det blir virkelig av perfekt start på det nye året! Jeg har fått noen trøkker i trynet etter jeg kom hjem til Norge, men føler jeg virkelig at alt er på stell og livet smiler tilbake til meg 🙂 Kunne ikke vært gladere enn jeg er akkurat nå!


Dette måtte selvfølgelig feires, det er ikke virkelig hver dag man kjøper sin helt egen leilighet! Feiringen besto av god mat, rødvin og fine venninner. Det aller beste jeg vet er min egen hvite pizza  – det koste vi oss med i går. Har du ikke prøvd denne enda anbefaler jeg virkelig å lage den som helgekos! Den er utrolig god og full av sunne ingredienser som gjør at den både metter og smaker bedre enn vanlig pizza. Til og med mine kjære foreldre innrømte at dette var den beste hjemmelagde pizzaen de noensinne hadde smakt, og jeg er selvfølgelig helt enig.


Jeg skal selvfølgelig feire litt mer i helga også – jeg har planer om gode treningsøkter og et skikkelig bakeeksperiment i morgen! Lover å dele resultatet med dere så fort som mulig 🙂 Det er fredag, straks helg og jeg har kjøpt drømmeleiligheten – livet er herlig med andre ord! Smil fra frøken lykkelita til alle dere 😀

26 kommentarer

Siste innlegg