Pillowfight, julegavetips og rundstykker

Vil du gjøre kjæresten din kjempeglad denne julen? Da har jeg et supert tips som jeg selv har benyttet meg av de siste årene. Hvis du kjøper treningsklær til han er det nemlig tre fordeler med det, og det er jo ikke verst! Den første er selvføgelig at ved å kjøpe treningsklær motiverer du han til å komme seg på trening, alle liker jo å trene i nye klær.  Med trening føler han seg bedre og du får en kjæreste som ser bedre ut – winwin! For det andre kan du stjele klærne hans og tusle rundt i de hjemme, det er jo så utrolig behagelig å kose seg i store og baggy treningsplagg. For det tredje kommer han til å elske at du går rundt hjemme kun i ført hans store genser, så det er overhodet ikke egoistisk å kjøpe treningsklær til mannen i ditt liv selv om du kjøper litt gave til deg selv i samme slengen 😉 Perfekt antrekk til putekrig en søndagsmorgen er det også – noe jeg er faktisk dødsgod i! 



Smilende på krigsstien i genser fra Better Bodies, lue og herlige ullsokker fra Kari Traa (sponsede lenker)

For alle oss som ikke har kjæreste og bare vil gjøre noe for egen lykke har jeg også en supert tips denne tirsdagen. Jeg hadde superlyst på hjemmelagde rundstykker, men hadde nesten ingen ingredienser i huset. Men med havregryn, egg, cottage cheese, litt vann og en klype salt blandet sammen ble det jammen rundstykker på meg likevel 🙂 Det skal virkelig ikke så mye til, og det er bare fantasien som setter grenser. Jeg brukte 3 hele egg, en boks cottage cheese og tilsatte nok havregryn og vann til å få en passende konsistens. Deretter satte jeg de i ovnene på ca. 200 grander i 15-20 minutter – og jeg kunne nyte disse fantastiske godbitene:




Det enkle er ofte det beste – er det ikke det de sier? Ha en fortsatt super tirsdag alle sammen!

15 kommentarer
    1. Litt nedtur når typen er den tynne av oss, og klærne hans ville kanskje ikke sett like stor og koselig ut. hihi. Men absolutt en koselig idê! Har du noen tips for treningsbukser for menn? Min er ikke fan av tettsittende, men vil ikke kjøpe en 90-talls baggy en.

    2. Har tenkt på det, men tror ikke jeg passer i strl S XD han er supertynn og kortere enn meg.. Men treningsklær er så absolutt ikke en dum idè 😀
      Tips til gode treningsko for menn da Nora??

    3. Du kan låne mine store gensere! Ikke at jeg bruker så mange store gensere, men jeg har da et par du kan bruke 🙂

    4. Kjempe fin blogg du har, et fint design også! Men ønsker du å friske det opp litt? Nå som vi går inn i mørkere tider kan det være deilig å få en ny, lys og fin blogg! Jeg velger ut en av leserne mine til å få et spesiallaget, personlig design! Helt gratis 🙂 Meld deg på da vel, det er ikke så veldig lenge til vinneren trekkes. Påmelding, og mer informasjon, finner du i mitt nyeste innlegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg