Luksussalat og sofakos

Hei dere! I går spiste jeg en skikkelig luksussalat på resturant med min kjære mor og far. Salat er så utrolig godt, og det kan varieres så mye at det er umulig å bli lei. Her om dagen lagde jeg min egen luksussalat hjemme også, og den ble minst like god som den vi kjøpte ute på Graffi i går! Jeg stekte først kyllingfilet sammen med presset hvitløk og salt i en panne, og tilsatte fersk sopp i panna på slutten.  Mens dette avkjølte seg kokte jeg noen egg, og kuttet opp friske grønnsaker. Ruccola, cherrytomater, agurk, purreløk og paprika var de ingrediensene jeg valgte denne gangen. Topp det hele med fetaost og litt oliven, så har du virkelig en luksussalat og et herremåltiid som det tar mindre enn en halvtime å lage!

I dag har jeg treningsfri, og har store planer om å bare slappe av i sofaen med gode venninner etter jobb. Jeg er en skikkelig frossenpinn, og går ofte rundt i ull- og superundertøy hjemme i leiligheten. Som regel er topplue og ullsokker også på, ser nesten ut som jeg er klar for skitur hele tiden! Forhåpentligvis kommer snøen til Trondheim snart også, gleder meg utrolig mye til å gå på ski igjen ettersom jeg gikk glipp av hele skisesongen i fjor. Ekstra stas blir det jo og når jeg har så mye fine vinterklær å velge i! Av superundertøy bruker jeg Butterfly-serien fra Kari Traa, som akkurat nå er på tilbud her. Jeg elsker fargen på min egen genser i oransje – men som dere ser på det nederste bildet finnes den også i andre freshe farger. Finfint julegavetips 🙂  Resten av sofaantrekket mitt består av ullbukse, ullsokker og topplue. Velfortjent sofakos blir det ikveld etter to dager med gode treningsøkter – restitusjon er viktig vet dere!


Kos dere denne torsdagskvelden alle sammen – snart er det helg igjen!

9 kommentarer

Siste innlegg