älska Åre

God søndagskveld alle sammen 🙂 Jeg håper dere har hatt en super helg, det har iallefall jeg hatt. Jeg dro på jentetur med en av mine aller beste venninner til Åre, og vi har kost oss hele helgen. Det er så godt å bare komme seg bort engang i blant, komme seg helt bort og slappe av. Det har vi virkelig gjort denne helgen, tatt livet helt med ro, spilt brettspill, gått fjelltur og spist mye god mat og godt godteri 🙂 Alt man kan ønske seg med andre ord! Her kommer en liten bildeoppdatering fra helgen min med herlige Drea i Åre:


Matvrak som jeg er gikk jeg rett på kjøkkenet da vi kom frem på fredagskvelden. Pizzabunn lagde jeg av egg, vann og havregryn før vi toppet den med stekt kylling, grønnsaker og mozarella. Det trenger ikke å være vanskeligere enn som så! Utrolig godt ble det også – fredagspizza slår liksom aldri feil!


Vi spiste oss stappmette på pizza, men yoghurtnøtter og godteri var det fortsatt plass til selvfølgelig. Noe av dette brente vi bort på fjelltur i går, i nydelig landskap og med sola i ryggen. Likevel var det kaldt og det merkes at vinteren er på vei! Heldigvis fikk jeg pakke med varme klær fra supersponsoren min som jeg hadde pakket med meg på tur!




Denne boblevesten er allerede en ny favoritt! Perfekt å ha med ut på tur med varmende genser under og selvfølgelig topplue 🙂 Både vest og og lue er forresten på tilbud nå hos sponsor X-life

Veldig viktig med påfyll når man er ute på fjelltur, vi hadde med oss kanelsnurrer, wienerbrød og sjokolade 🙂 



Vi kom hjem ganske tidig i dag, slik at jeg fikk feiret min kjære pappa på farsdagen. Det ble enda mer kake og is etter middag, og jeg ligger nå i matkoma på sofaen. Men med masse kos, hvile og mat denne helgen er jeg 100% klar for en ny treningsuke som venter i morgen. Gleder meg allerede!

13 kommentarer
    1. Hei
      Du som elsker kropp og er så god mot den, kan jeg spørre om du noen gang tenker på all palmeoljen som er i f.eks yougurtnøttene. Det er jo så forferdelig mot miljøet vårt og har ingenting i kroppen å gjøre :/

    2. Cathrine: Jeg synes det er lov å kose seg i helgene, og yoghurtnøtter er noe av det beste jeg vet 🙂 Så nei, de få gangene jeg spiser det tenker jeg virkelig ikke på det 🙂

    3. Jeg var i Åre i april, det er utrolig fint der, og herlig å stå på slalom i alle bakkene. Du er forresten sykt fin!:)

    4. Synes det er så artig når ei SÅ sunn jente som deg Nora får kommentarer om at du bør holde deg unna søtsaker osv.. Herlighet, vedder på at de personene som kommenterer det spiser ti ganger så mye godis :p

    5. Vil bare informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Jeg har selv vært der, og forteller om dette i videoen. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på navnet mitt over her (slik at du kommer til videoen). Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.

    6. Hei 🙂
      lurte på hvor mye vann, egg og havregryn du bruker i den pizza bunnen?
      Den så utrolig god ut, stort forbilde er du!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg