Bilder fra operahuset og ukens siste økt



Jeg ble så utrolig fornøyd med bildene vi tok på operahuset etter NM 🙂 Selv om det var litt kaldt og litt kleint å bare ha på seg truse blandt alle turister og familier på en søndagsformiddag, men definitivt verdt det når jeg ser resultatet! Klarer ikke helt å bestemme meg, men jeg tror det øverste er favoritten min. Hva synes dere?  I dag er det fredag, siste ukedag og siste treningsøkta denne uka. I dag er det overkropp igjen – rygg og biceps ligger har hovedfokus. Skal tilbake på Kaliber for første gang på tre uker, blir godt! Ikke minst blir det godt å trene med min finfne treningspartner Siri igjen, og økta vi skal trene ser slik ut:

Pullups 3 x max

Bred nedtrekk 3 x 12

Sittende roing 2 x 8-12

Benkroing med manualer 2 x 10-15

Rygghev 3 x 8-12

Facepull 3 x 8-12

EZ-curl 2 x 8-12

Mage

Bicepscurl 2 x 8-12

Gårsdagens superenkle kveldsmat ble mine hjemmelagde knekkebrød fra forrige helg med godt pålegg. Tror jeg må bake litt denne helgen også – det er lite som slår hjemmebakst 🙂 SÅ tenkte jeg at jeg skulle tipse dere om hasselnøttsmør med cashewnøtter – det er så sykt godt! Alle nøttesmørelskere bare prøve dette, jeg ble iallefall frelst. Med litt sunnere sjokoladepålegg søtet med tagatose blir kombinasjonen selvfølgelig magisk! Komer med oppskrift på fredagsburger litt senere, hvis noen ikke har bestemt  seg for middag enda 😉 Riktig god fredag så lenge!



22 kommentarer

Siste innlegg