Helgen i bilder

Hei dere 🙂 Da var søndagskvelden her, og jeg har hatt en helt herlig helg. Startet den med kafèdate med skjønne Helene i Oslo.

 


Kaldt i hovedstaden men vi vet å holde oss varme, jeg i parkas fra Rohnisch og Helene i jakke fra Craft. 

Deretter ventet turen hjem til Trondheim og jeg koste meg med noe digg på nattoget til barteby:

Vel hjemme ble jeg gjenforent men min vakre Ayla og vi gikk høsttur i det fine været. Smelter mammahjertet mitt hver gang jeg ser denne nydelige skapningen som jeg er så glad i.

 

Søndag er bakedag og jeg bakte rundstykker og knekkebrød før jeg hadde tidenes oppdekning sammen med familien. Godt å kunne spise sammen igjen 🙂


Oppskrift rundstykker: 

1 dl solsikkekjerner

0,5 dl sesamfrø

2 ss linfrø

3 dl havregryn

150 g cottage cheese

3 hele egg

2 ts fiberhusk

2 ts bakepulver

1,5-2 dl vann

 

En klype salt

Bland alle ingrediensene godt sammen, la røren svelle litt før du fordeler på et bakepapir. Deretter stekes de midt i ovnene på 180 grader i ca 25 minutter. Jeg fikk 12 saftige og gode rundstykker som ble toppet med alt det beste av pålegg man kan ønske seg.



Aldri testet sjokoladepålegget dere ser på bildet over før – men det var megadigg! (Lenkene i innlegget er sponset)

Nå må jeg dusje og komme meg i senga, jobb venter i morgen tidlig. Jeg lover å dele det nye treningsprogrammet før arbeidsdagen starter slik at dere kan være med på bygging av booty dere og 😉 Natta!

15 kommentarer
    1. Er ikke Ayla hunden til Kay? 🙂 har dere fortsatt god kontakt og er venner? Forstår hvis du ikke vil svare på det som gjelder ditt privatliv altså. Rundstykkene skal prøves som en belønning etter eksamen på tirsdag for å si det sånn 😀

    2. Du er så flink! Rundstykkene vil jeg prøve å lage til familien 😀 Og Ayla da.. SÅ nydelig! Hundeelsker som jeg har, skjønner godt at du savnet henne. Kan jeg forresten spørre hvor skjerfet ditt er fra? Utrolig fint! Ha en god natt <3 Klem fra Martine

    3. hvis han hadde hunden før du kom inn i bildet så er hun vel hans… mener du sa du var sammen med han mens du var på backpacker tur jeg… og før turen var det slutt.. vet du ikke hvordan man holder på en mann kanskje?

    4. Nå står rundtstykkene i ovnen. Har hadd de i muffinsform, spent på resultatet. Takk for oppskrift 🙂

    5. Hei Nora! Tusen takk for mange flotte og inspirerende oppskrifter 🙂
      For de som lurer er kcal innholdet i hele oppskriften på ca 1700 🙂
      Keep up the good work 🙂
      Takk igjen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg