Pannekake favoritter

Det er søndagsmorgen – og de aller fleste har både tid og god nok samvittighet til å kose seg litt ekstra med en sen frokost. Jeg elsker å lage pannekaker på søndager, det er så kos både å lage de og selvfølgelig å spise de 🙂 Jeg har samlet noen av mine favorittoppskrifter under, slik at dere kan få inspirasjon til dagens frokost – eller kanskje kveldsmat? Pannekaker er så sunt og godt at det kan nytes når som helst på døgnet.

Min alltime favoritt er denne oppskiften, med vaniljeprotein og banan som hovedingredienser. Jeg lagde disse p å 17.mai som vises litt på valg av tilbehør, og disse pannekakene er uten tvil de beste jeg noensinne har laget 🙂

Denne oppskriften er også utrolig god, med kombinasjonen kokosmel og blåbærskyr i røra. Skyren førte til at de ble veldig lette og luftige, supergode med blåbærsmak 🙂

Denne oppskriften på sjokobanan-pannekaker blir jeg aldri lei! Det som er viktig uansett hvilken oppskrift du velger er at du rører alle ingrediensene godt sammen, gjerne la den stå og svelle litt, og stek pannekakene på middels varme i en  god teflonpanne. 

I dag skal jeg virkelig kose meg med venner, familie og god mat slik at jeg er full av overskudd til en ny uke med nytt treningsprogram! Så utrolig gøy at så mange av dere har lyst til å bli med på det synes jeg 🙂 Legger ut programmet i kveld hvis jeg rekker det, nå skal jeg komme med ut på trilletur med en venninne og hennes supersøte baby. Jeg er og superfornøyd i min nye og fargerike hood fra Adidas! Den kommer til å bli med meg på mange fine høstturer fremover. Ha en riktig fin søndag alle sammen, kos dere med pannekaker!

 

Smilende i fresh hood og favoritt-tights. (Sponsede lenker)

12 kommentarer

Siste innlegg