Vil du være med så heng på!

 

Bildene over viser sceneformen min fra NM – og det er helt ærlig en form jeg er superfornøyd med selv. Jeg synes jeg så ut som en million, og koste meg veldig på scenen. Det synes jeg vises på bildene også, jeg klarte jo ikke å la være å glise fra øre til øre! I de tilbakemeldingene jeg har fått fra dommerne var de enige med meg i dette, altså at formen min var veldig bra. Men i en lineup med 20 jenter for ALLE sin form var veldig bra å du gjøre noe for å skille deg ut, du må bli lagt merke til. Og hvordan gjør du det? Jo – du har en bra sceneopptreden. For et dommerpanel er det ofte vanskelig å skille jentene fra hverandre, når alle er brune og fulle av glitter og bling. Det var der det glapp mye for min del – jeg gjorde rett og slett for lite ut av meg på scenen. Jeg har jo alltid sagt at jeg ikke føler poseringene i bikinifitness er helt “meg,” som gjør at jeg kanskje holder igjen litt. Men skal jeg være med i dette gamet må jeg være god på alle områder – også på det å posere og å gi mer av meg selv på scenen selv om jeg synes det er litt kleint. Nå har jeg frem til april å øve på, før det blir Loaded Cup og Oslo Grand Prix på denne jenta. Til da skal jeg ha klart å bli mye bedre på sceneopptredenen min, just you wait 😉

I tillegg vil jeg selvfølgelig jobbe med fysikken min frem til neste konkurranse og siden det er bikinifitness jeg har bestemt meg for å satse på vil rumpe og lår stå i fokus. Jeg har også lyst på enda bedre magemuskler – så dette blir det jeg skal jobbe mest med frem mot vårens konkurranser. Akkurat nå ligger jeg i sofaen og finjusterer det nye programmet jeg har laget til meg selv slik at det blir perfekt .Jeg vet at veldig mange av dere lesere også er interessert i å forbedre akkurat de samme områdene på deres kropp – og derfor skal jeg være flink til å dele treningsprogram, øvelser og info slik at dere kan bygge booty sammen med meg! Jeg begynner med treninga mi igjen neste uke – vil du være med så stay tuned og heng dere på 😉

22 kommentarer
    1. Åh, JA TAKK! Jeg trenger så sårt å trene magen. Har fått beskjed av coachen at jeg bør trene den så godt jeg kan ettersom jeg raskt kan bli for skrapa på overkroppen og se direkte tynn ut, dersom jeg ikke har godt med muskler der 🙂 Gleder meg til å følge deg videre!

    2. Jeg likte jo mye bedre din posering enn mange andre sin – men det kan være fordi jeg synes mye av poseringen innen bikinifitness blir litt too much 😉

    3. Tatoveringa di er kjempefin! Kan jeg spørre hvor du har tatt den og hvem som har gjort den på deg? 😀 Vil ha ei tatovering selv, men sliter veldig med å vite hvem jeg skal stole på til å ta den, man skal jo tross alt leve med den på kroppen resten av livet. Så jeg vil virkelig at han/hun skal være flink. Å det syns jeg de har vært med din 😀 (den tatoveringa du har på siden din)
      Ellers så vil jeg si at du har all grunn til å være fornøyd med formen din. Du var rett og slett utrolig pen og hadde en veldig flott utstråling på scenen 😀

    4. Så utrolig spennendes dette blir Nora! Du ser virkelig bra ut, og det er så herlig at du sier det selv!!! Gottaloveit! Gleder meg masse til å følge deg videre og få masse inspirasjon!

    5. Fyfader du er en insprasjon! Skulle det være opp til meg hadde du vunnet! Har selv en drøm om å stille om et par år 🙂
      Jeg lurte på hva fettprosenten din er når det er konkurranse og hva den er off season? Hvis du ikke ønsker å si din egen, hva er ideelt når man stiller i bikinifitness?
      Stoor klem!!

    6. forresten, kunne du også forklart eller laget et innlegg om hvordan men legger opp løpet før en konkurranse. Feks begynner man et år før, og bruker 6mnd på bulk men 300kcal overskudd og 6mnd på deff med 500kcal underskudd? Hva med spisedager, formsjekker, hvor mye trening osv? Hadde vært veldig interessant å høre om siden det er mange av oss som skal eller vurderer å stille 😀

    7. Karoline: jeg har kun målt fettprosenten min 1 gang, så jeg aner faktisk ikke 🙂 jeg bruker generelt speilet som målestokk og ikke vekt/fettprosent 🙂

    8. Jeg har fulgt bloggen og deg i to år no.. Dette er første gang Jeg legger inn en kommentar. Du har en helt utrolig fysikk, og ser heeelt nydelig ut! Med ditt pågangsmot, ærlighet og positivitet inspirerer og motiverer du meg! For ei dame!! 😉 har en stor drøm om å stille i bikinifitness en gang! Har en stor interesse for helse, sunn livsstil, ernæring og trening, spesielt styrketrening! Bare litt usikker på hvordan jeg skal gå frem ift coach og sånn.. Den store drømmen hadde vært og hatt deg som coach ;D Jeg bor i trondheim, så om du har noen tips til meg, sier jeg takk for det ;).. og Jeg henger meg på bygging av rumpe, lår og mage! Gleder meg 😀
      Blir spennende å følge deg videre Nora! :))

    9. Body- eller bikinifitness ser så utrolig gøy ut, ulempe med sykt korte ben -.- Hadde vært sykt gøy å prøve!

    10. Er nå på diett selv og venter på treningsplan! Du har inspirert meg til å stille i bikinifitness på Oslo Grand Prix.. Gjenstår bare å se om formen er slik den må være i april! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg