Teaser fra shoot og sugarrush

Hei dere! Jeg har fått det første bildet jeg hadde etter photoshooten på tirsdag, og jeg synes det ble superbra! Gleder meg masse til å se resten, vi hadde superkul location på Clarion Royal Christiana sin spaavdeling før vi dro videre til operaen. Med en flink fotograf of ei jente som var stylet etter alle kunstens regler tror jeg det kommer til å bli mange bra bilder!  Her er i allefall det første, håper dere liker det like godt som meg 🙂


Foto og copyright: Jim Dokken

Etter jobb i går dro jeg hjem til fineste Sofe, som var min reisepartner jorden rundt. Det er rart å være sammen med en person hver eneste dag i 6 måneder for å så ikke se hverandre i det hele tatt. Sofie har jo flytta fra meg og bort her i Oslo nå, da er det viktig med litt kvalitetstid når jeg først er her 🙂 Kveldskos og jenteprat var ikke feil på en mandagskveld – spesielt med is i tillegg! Jeg har siklet på Ben & Jerry’s sin nye smak Peanutbuttercup helt siden jeg kom hjem – og nå fikk jeg endelig andledning til å smake den. Den skuffet IKKE – for å si det mildt. Hele boksen min ble borte, og jeg hadde tidens sugarrush og vondt i magen etterpå. Kanskje ikke så når man spiser en hel boks is! Sofie spiste hele boksen sin hun og, dog hun gikk for den mer “fornuftige” størrelsen. Har du lyst har du lov sier jeg bare! Jeg skal uansett på trening for å svette bort isen litt senere i dag, så da er det all good 🙂

Nå er det snart lunsjtid på jobb, speltlomper og kyllingpålegg ligger klart. Det kommer jeg ALDRI til å bli lei av – like godt på diett eller bare i den vanlige hverdagen 🙂

Nå er jeg spent på å høre – hva synes dere om bildet fra shooten?

14 kommentarer

Siste innlegg