Mandagslykke

I dag tidlig var det tre frøkner som våknet tidlig – vi måtte jo nemlig utnytte frokostbuffeten på hotellet mest mulig 😀 En nybakt Norgesmester fortjener ikke annet enn å bli bært matbordet, dagens trening for min del ble derfor å gå til frokostsalen med Linn i armene. Nesten så jeg kan klassifisere det som morgencardio tung som hun er, haha! 


Meg i jakke fra Kari Traa og joggis fra MXDC, Linn i genser og sokker fra Kari Traa. Det beste av alt – vi hadde ikke planlagt det engang 😀 Og vi er begge selvfølgelig sponset av den beste sponsoren noen jente kan ønske seg, X-life.

Vi satt lenge på frokostbuffet og spiste oss litt for gode og mette – så nå ligger vi slappe i matkoma hele gjengen. Selv om burger og godis smakte magisk i går er det jo sunn mat jeg liker aller best, og vanlig norsk husmannskost er vel noe av det jeg har savnet mest på diett. Verdens beste mamma har lovet meg en kveldsmat uten sidestykke når jeg er hjemme igjen neste uke – men enn så lenge kan jeg leve lenge på festmåltidet jeg startet dagen med. 

Drakk nesten hele kartongen alene – så ufattelig godt å drikke melk igjen! Nå skal jeg ha på meg noe annet enn treningsklær – jobbuke i Oslo coming up og jeg har heldigvis senvakt i dag. Gleder meg masse til å være en hel uke her i hovedstaden og møte venner, spise og kose meg. Håper dere alle har hatt en super start på uka – det kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har hatt 🙂

18 kommentarer

Siste innlegg