NM 2013

Heiiii bloggen! Jeg ligger i hotellsenga mi alt for mett og med et smil rundt leppene selv om dagen ikke gikk helt som jeg hadde håpet på. Her kommer litt bilder og oppsummering av den store dagen 🙂

Vi startet dagen på Hendrix Hair hvor vi fikk perfekt hår og sminke ordnet av fine Silje og Malene. Følte meg virkelig som en prinsesse etter å ha blitt stylet og ordnet etter alle kunstens regler i de beste hender 🙂 Deretter gikk turen til Oslo Konserthus hvor Norges Mesterskapet ble avholdt og jeg fant frem den aller siste matboksen på denne dietten!

Jeg følte meg selv i skikkelig, skikkelig god form før jeg gikk på scenen. Jeg kikket meg selv i speilet og jeg tror ikke det er en ting på kroppen min som kunne vært gjort annerledes. Jeg ville ikke vært softere eller hardere enn jeg var i dag, mener at vi traff formen perfekt 🙂 Derfor gikk jeg ut på scenen og koste meg skikkelig, men det holdt ikke til en finaleplass i en tøff klasse med vakre jenter. Vi ble først eliminert fra 20 jenter og ned til 15 før vi måtte bak scenen for å vente på å gå på igjen. Mens jeg sto bak der håpet jeg virkelig på finaleplass, og gikk ut med et kjempestort glis som alltid 🙂 Da sammenligningene ble ropt opp skjønte jeg fort at det ikke ble noen finale på meg, og jeg skal ærlig innrømme at jeg ble skuffet. Men det er så mye lettere å ta det med et smil når jeg vet at jeg var den beste Nora jeg kunne ha vært i dag  – og da har jeg jo igrunn nådd målet mitt selv om det ikke ble finaleplass!


Verdens beste Team Sprettrumpe <3 Eileen ble Norgesmester og vakre Vero på 2.plass i sin klasse, så stolt!

For Kaliber sin del gikk resultatnene fantastisk – to Norgesmestre, to andreplasser og en tredjeplass på bikinijentene! Linn vant overall også, jeg ble så glad på jentenes vegne at jeg sto og grein bak scenen 🙂 Gledestårer  og superstolt over teamjentene mine – hard work pays off! For min del skal jeg selvføgelig jobbe på videre, mer muskelmasse på rumpe og lår må til for å komme litt høyere opp på listene til neste konkurranse. Det skal jeg klare, men aller først skal jeg ta litt velfortjent trenings- og fitnessfri en uke her i Oslo. Kose meg med god mat og gode venner – jeg har allerede hatt en bra start med 3.retters på Friday’s ikveld. NAM 😀 


Etter alt dette var det fortsatt plass til litt mer, så nå ligger jeg og spiser smågodt i senga mens jeg skriver dette 🙂 Før jeg legger meg til å sove vil jeg si tusen, tusen hjertelig takk til alle dere som har fulgt meg hele veien inn til målet mitt. Dere har vært en helt fantastisk støtte og så utrolig gode å ha i ryggen! Det gjelder spesielt familien min, verdens beste venner, min kjære coach som fikk meg i knallform, fantastiske sponsorer som har troen på meg og alle dere lesere som gjør hver eneste dag litt lysere med de gode kommentarene deres 🙂 Jeg synes selv jeg har gjort en knalldebut i Bikinifitness, og synes dette har vært utrolig gøy å være med på! Derfor har jeg allerede bestemt meg for å være med også til våren, Loaded Cup og Oslo Grand Prix 2014 – her kommer jeg 😀 Det er heldigvis lenge til, og jeg skal kose meg massemasse i mellomtiden. Nå roper senga på meg – god natt kjære dere!

19 kommentarer
    1. Hei!må bare få si at du inspirerer! Og samtidig har jeg et spm. Kan du skrive et innlegg om hvordan og hva du spiser under en dag du ikke trener? Tusen takk såfall:)

    2. Kan du skrive litt om hva dommerne legger vekt på og hvorfor du tror du ikke nådde opp denne gang? Jeg skjønner ikke visst ikke kriteriene, for i mine øyne var du klart blant de fremste. Overarmene dine er det ingen som kan matche!

    3. Det er en debut tross alt, så fikk du en fin 4 plass i Stavanger Open. Kos deg masse. Du er så flott! Følger med videre!

    4. Synes du ser knall fin ut og jeg beundrer din pågangsmot! Virkelig artig å følge med på deg! Du er inspirerende, det skal du ha! Ha en fin uke her i Oslo, kos deg! <3
      Klem fra Nina

    5. Du så helt fantastisk ut og jeg ELSKER innstillingen din! Det er akkurat dette som gjør at du inspirerer meg noe så utrolig, du har ikke bare en helt sinnykt bra kropp, er nydelig, står på og jobber hardt, men du gjør det med ett smil og verdens beste innstilling! Gleder meg til å følge deg og bloggen din videre både i hverdagen og mot konkurransene i vår 😀

    6. Her viser du deg som en ekte idrettsutøver, Nora! Fy søren så imponert jeg blir av deg 😀 Selv om det ikke gikk som håpet, viser du fantastiske holdninger, at du nettopp var den beste versjonen av deg selv i dag. Og jeg elsker at du shiter i janteloven, og viser at det er lov å si at man er fornøyd med kroppen, håret osv. DU er min nummer 1 inspirasjonskilde, uten tvil. Nettopp for alt det harde arbeidet du legger ned for å oppnå de målene du setter deg. For at du sier ting akkurat som de er, og ikke legger skjul på hvor hardt arbeid man faktisk må legge ned. Takk for at du oppdatere bloggen så ofte, og for at du tar deg tid til å fakisk skrive en del i innleggene dine. Et innlegg fra deg kan snu dagen min, få meg opp av sofaen, og få meg til å kicke ass på trening. Tusen takk! Gleder meg til å se deg på scenen i 2014.

    7. Du så virkelig helt fantastisk ut! Var virkelig synd det ikke gikk bedre, men innstillingen din er også helt fantastisk. Mange kunne lært av det. Du har virkelig all grunn til å være stolt <3

    8. Heia! Først, gratulerer til velgjennomførd konkurranse og oppkjøringsperiode! Meen… Kan du vare så snill og forklare litt korsn dommerne tenker og vad de vektlegger mest? Skjønner liksom ikke korsn en som tok 4de plass for 2 uker siden ikke ens kjem til finale no? Du var jo gjennomførd til de grader og poserte og gikk flott i de høye hælan. Noe som langt ifra alle gjorde!
      Æ syns du fortjente en topp 3 plassering i det minste! Lykke til videre!

    9. Gratulerer med gjennomført NM! Du har god grunn til å være stolt av deg selv! Syns det er imponerende at du rakk dette i det hele tatt med tanke på hvor lenge du var ute og reiste. Respekt og bøyer meg i støvet for deg, Nora! 🙂

    10. Gratulerer med fantastisk flott gjennomføring av NM! Jeg må slenge meg på resten her å si at jeg skjønner ikke hvordan du ikke kunne bli topp 3! Det må være noen ørsmå detaljer som skiller dere, kanskje litt smak og behag fra dommerne sin side også? :S Du så/ser jo helt fantastisk ut!!!! Man kan vel ikke bue på dommerne, men jeg gjør det inni meg 😛 Haha! Stå på videre Nora! Du vinner neste gang! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg