Innveiing og fredagskveld

God fredagskveld! Nå ligger jeg rett ut i hotellsenga mi, strålende fornøyd med dagen. Jeg skal holde meg i vannrett stilling resten av kvelden også, så godt å bare ta livet med ro! Innveiing og registrering er over, med sko og bikini godkjent var det bare å smile til kamera. Her med fineste Lone som stiller i samme klasse som meg, utrolig mange flotte bikinijenter vi har her i landet om jeg så skal si det selv!

Etterpå var det hjem og spise, ikke verdens mest spennende mat på menyen akkurat – tok det jeg fant på butikken. Kokt skinke og salat, det er vel fredagskosen sin?! Frykt dog ikke – denne jenta skal ta igjen kosen på søndag, det ligger allerede klart og venter på meg 😀 


Dette blir matfest på hotellrommet etter konkurrase uten tvil! I tillegg til alt over skal jeg også selvfølgelig få plass til boller, sushi og iiiis! Åh – det blir så digg 😀 Smaker ekstra godt etter en god innsats – og det er jeg sikker på at jeg kommer til å gjøre. Jeg gleder meg masse og skal gi alt jeg har – kan ikke gjøre bedre enn det! Det kommer uansett til å bli kjempegøy å gå på scenen igjen, denne gangen i Oslo Konserthus. Det som også var gøy ikveld var å møte mange “kjente” fjes i virkeligheten, og at jentene faktisk er like herlige som de virker 🙂

Smilende med skjønne Kristine.


Team Sprettrumpe alle coachet av Elitetrener Online PT!

Vakre Jeanette var snill nok til å rette litt på poseringene også som jeg setter enormt pris på – så nå kan søndagen bare komme. Jeg er ready to go! Mangler bare litt hårfjerning. så det blir kveldens prosjekt. Håper dere der hjemme har en herlig fredag og at dere heier litt på alle fine atleter i helgen 🙂

24 kommentarer
    1. Masse lykke til på søndag, Nora! Fulgte deg på nett i Stavanger og skal følge deg nå også. Du ser helt fantastisk ut, og jeg krysser fingrene for deg. Du er en enorm inspirasjonskilde og fortjener virkelig å gå til topps 🙂

    2. Masse lykke til! Kan man se på nett på samme side som forrige gang? Og hvilken klokkeslett begynner det? 🙂

    3. Heisan!!! Helt til å begynnne med si at siden din er til veldig veldig veldig stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de vakreste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp mdeldte meg på! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen??? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe ofte fremover!!!!!

    4. Ble det de skoa allikevel? Hvorfor skaffer du deg ikke slike sko som Lone og de fleste andre jentene? 🙂

    5. Kommer og ser på deg/dere i morgen og jeg gleder meg så mye! Det blir noe annet å se på når en blogger man følger er en av deltakerne.
      Lykke til Nora. Toppen eller ei, dette har du fikset 🙂

    6. Hehe, høres ut som jeg er helt skofiksert, men det er bare fordi det er den fine kroppen din som skal vises frem, og da er det så dumt hvis noe annet stjeler oppmerksomheten fra den for mye:) Vi vil jo ha deg til finalen 🙂

    7. Masse lykke til, du kommer til å gjøre det kjempebra! Håret ditt ser fantastisk ut, og resten av deg og forøvrig! 😀

    8. Hei Nora! Du ser fantastisk ut og masse lykke til i morgen :))
      Hvor lang tid brukte du på å komme i konkurranseform?

    9. Hei på deg!!! Jeg vil bare starte meed fortellle deg at dennne siden er til kjempe stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de tøffeste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp deltok på! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen????? ;-P Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger enormt ofte fremover!!

    10. Hvor får du tak i den pakken med bare cashewnøtter med yoghurttrekk? 🙂
      Heier mye på deg! Du er så inspirerende og flott! 🙂 *heiaheia*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg