Photoshoot og pannekakeparty

Jeg har fått par av bildene fra tirsdagens photoshoot og jeg er så utrolig fornøyd! Gleder meg som en liten unge til å se resten av resultatet også, det ble nemlig knipset noen hundre bilder for å si det sånn! Fotograf Arve Kristoffersen gjorde virkelig en super jobb, han kan sakene sine! Bare sjekk så stilige de to bildene jeg allerede har fått ble:


Jeg i sports-BH og hotpants fra Better Bodies. (Sponsede lenker)

Jeg synes iallefall de ble råstilige 🙂 På det nederste bildet er også teammate Daniel Dreier med, både han og Arve skal også konkurrere i helgens NM. Blir mange bra atleter fra Kaliber med ned til Oslo, så det blir en spennende helg! Jeg hadde i dag den siste treninsøkta mi før konkurransen og det var beina som fikk gjennomgå. Etter jeg var ferdig med det siste settet gikk det opp for meg at nå er jeg faktisk i mål, jeg skal ikke gjøre noen verdens ting før jeg går på scenen på søndag. Sykt å tenke på 🙂 Det eneste jeg skal gjøre er å spise, og ikke bare litt heller! Fyller på med ekstra karbohydrater nå – og det sier ikke denne jenta neitakk til! Rett etter trening spiste jeg proteinpannekaker, og oppskriften ser slik ut:

60 g havregryn

15 g vaniljeprotein

2 eggehvitter

1-2 dl vann

1 ts fiberhusk

10 g peanøttpulver ( kan sløyfes)

1 rør vaniljestevia

Jeg lagde røra før trening og lot den stå å svelle til jeg var hjemme igjen, og stekte pannekakene mine på middels varme på en god teflonpanne. Jeg fikk 9 små pannekaker av røra, og klarte selvfølgelig ikke å bestemme meg for hva jeg skulle toppe de med. Derfor gikk jeg for litt av alt, et skikkelig pannekakeparty på kjøkkenet 😀

Sjokoladeprotein, sukrinmelis og litt vann blir til deilig sjokoladekrem, her sammen med sukkerfritt blåbærsyltetøy og bringebær.

Samme sjokoladekrem, men med bananskiver og sukrin gold.


Bringebærkrem av ferske bringebær most med sukrinmelis og litt vann, pluss bananskiver og noen bær på toppen.

Du vet du er matvrak når du står på kjøkkenet og lager alt dette til deg selv mens du smiler fra øre til øre – haha 😀 Godt var det i allefall, og jenta ble mett! Skal fylle på med enda mer digg senere i dag, først skal jeg bare fikse negler og poserer litt før jeg flyr til Oslo imorgen. Herregud som jeg gleder meg! Ha en fantastisk torsdag kjære lesere 😀

18 kommentarer
    1. Det er superflott at du er fornøyd, men.. nei. Det der er ikke spesielt imponerende fotografisk håndverk. Altfor mye bruk av HDR og ugunstig lyssetting. Halve ansiktet drukner i skygger på første bildet og blodårene til mannen tar det meste av oppmerksomheten i det andre. Dessuten er fargene på begge bildene redigert så mye at de virker helt kunstige.
      Men dette er ikke kritikk av DEG, altså. Du ser absolutt bra ut og gjør deg foran kamera 🙂 Men resultatet hadde blitt mye bedre med en proff fotograf og da synes jeg det er litt spesielt å se fotografen bli rost så mye opp i skyene.

    2. Halloi!!!!! Helt til å begynne med fortelle deg at siden din er til utrolig stor glede for meg. Jeg synes helt ærlig at du er en av de flinkeste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!

    3. Hei!
      Kan du skrive litt om hvilke matvarer du aldri/omtrent aldri spiser, og om hvilken mat du kutter ut når du er på diett?
      Lykke til på NM!

    4. Knall tøffe bilder! 🙂 Ønsker deg masse lykke til i helgens NM, heier på deg! 😉 Pannekakene så bare knall god ut! 😉

    5. Supre bilder! Blir litt små gira på å ta slike bilde selv av å se disse!!:-D Og for noe herlige pannekaker! Lurer rett og slett på om eg skal stå opp med slike i morgen! Masse lykke til i Oslo skjønnas!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg