Happy med hairtalk

God formiddag kjære lesere! Denne bloggjenta er så utrolig happy nå at jeg har ikke ord for det 🙂 Hvorfor ser dere på bildet under, jeg driter i janteloven og sier det selv – bare se hvor utrolig fint hår jeg har fått! Jeg er så fornøyd at jeg har ikke ord for det, jeg er et eneste stort smil i dag 😀

Jeg fikk jo masse konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger fra dere etter Stavanger Open, og det var mange som kommenterte håret mitt. Derfor bestemte jeg meg for å gjøre noe med det – og kontaktet ReStyle Hairdesign for hjelp til å få håret mitt finest mulig. Der har jeg altså vært i dag, og fikk satt på extensions fra Hairtalk – som er det mest skånsomme systemet på markedet. Det er 100% naturlig menneskehår i ferdiglagde tresser som festes med selvklebende strips.

Håret kan gjenbrukes, så om ca to måneder skal jeg tilbake for å justere tressene nærmere hodebunnen. Hvis jeg er flink til å stelle håret med de riktige produktene som jeg skal være flink til å gjøre, kan tressene holde i opptil et helt år. 


Før/etter

Det er jo så utrolig mye som tas i betraktning fra dommernes side når det kommer til bikinifitness – men nå kan iallefall  ingen si noe negativt om håret mitt!  Jeg skal ha det glatt på scenen akkurat som på bildene, håret er jo så fint i seg selv at jeg trenger ikke gjøre noe med det. Jeg vil si tusen takk til dere lesere også for at dere kommer med ærlige tilbakemeldinger på hva som kan gjøres bedre – jeg vil jo gjøre det best mulig i NM! Jeg har vært så superheldig å få denne behandligen sponset, men for dere som lurer på pris kommer det an på hvor mye/langt hår du trenger. Hvis du har lyst på slike extensions kan du ta kontakt med ReStyle Hairdesign her for en uforpliktende konsultasjon 🙂 Som jeg og har fortalt dere tidligere ville ikke jeg anbefalt noe på bloggen jeg sev ikke er fornøyd med. Og det er jeg virkelig, virkelig med håret mitt nå – så nå kan helga bare komme 😀 Jeg gleder meg som en liten unge til å gå ut på den scenen å skinne!

Strålende start på onsdagen med andre ord – det håper jeg gjelder for alle dere også!

53 kommentarer
    1. Wow, det ble virkelig fint!! Helt nydelig! Synes du kler godt å ha håret mørkt øverst, og lysere nederst 🙂 Skulle gjerne hatt slike selv, men det tar jeg meg ikke råd til. Det er jo en fordel med blogg – å kunne bli sponset! Men det fortjener du virkelig også!! 😀 😀 😀 Lykke til i NM! Jeg tror du kan gjøre det veldig bra! Du ser helt fantastisk ut, og du er så flink til å smile mye og spre positiv energi og treningsglede! 🙂 Jeg lurte på om du kan skrive et innlegg med noen tips til hva man bør gjøre hvis man får cravings? Kunne du skrevet litt om bivirkninger på kropp og sinn av lite mat og hard trening over tid? Jeg forstår du ikke har tid før NM, men håper på et innlegg etter 🙂

    2. Wow, du ser ut som en million Nora, mange millioner! Superflott hår:) Masse lykke til i helgen, heier på deg!! 🙂

    3. Hei Nora! Jeg følger bloggen din fast men er ikke så flink til å legge igjen kommentarer! Vedig gøy å følge deg i alle fall, og det er jo helt utrolig at du har gått gjennom den forandringen du har på så kort tid! Jeg er veldig glad i og avhengig av å trene selv, men kommer nok aldri til å gå samme vei som deg 🙂 Så noen hadde etterspurt det i en annen kommentar her, men jeg lurer på om du kanskje kunne ha skrevet et innlegg (når ting har roet seg og du har tid) om de negative følgene som kommer av å måtte leve som du gjør nå før konkurranse? Hvordan påvirker det humøret/hukommelsen/mentale evnene dine? Hvordan tenker du å legge opp veien tilbake til en mer “normal” kropp, og hva mener du med at du la på deg for fort sist gang? Endte du opp med å føle deg “tjukk” eller veldig misfornøyd med kroppen din da den var som normal igjen fordi du ikke fikk tid til å venne deg til det? Alle tanker du selv måtte ha rundt alt dette er av interesse, og takk på forhånd 🙂 Tror mange vil syns det er interessant å lese denne siden av “gamet” også 🙂 Heier på deg i helga!

    4. Trine: takk for fin kommentar 🙂 det kommer veldig, veldig utfyllende etter NM det kn jeg love 🙂 har tenkt mye over det på forhånd denne gangen, stiler litt mer beredt 🙂

    5. Wow!!! Jeg syns du kledde krøllene du hadde på Stavanger open veldig godt, men nå ser du bare helt fantastisk ut!! Jeg følger bloggen din fast, men er ikke så flink til å legge igjen kommentarer, men det måtte jeg når jeg så disse bildene!! Masse masse lykke til i NM 🙂 Du kommer til å rocke scenen (denne gangen også) 😀

    6. Jeg er nok blant de som syntes du kunne vært finere på håret, selv om du selvsagt så smashing ut. Du kler glatt hår utrolig bra og tror du kommer til å skinne enda mer på scenen denne gangen! Gleder meg til å følge med!

    7. Det ble kjempe fint til deg Nora!:) Ser sunt og fint ut 🙂
      Selv brukte jeg punkt extemtions, da tape extentions kan være litt vanskelig å få satt opp osv:) Iom at det blir så mye hår i en “Bolk”. Men er jo ekstremt realt at man kan etterjustere festene! Mitt hår som vokser så fort får jo så mye ettervekst og med punkt da, så bruser det seg innenfor og de må ut raskere:/

    8. Hei! Så utrolig fint det ble, skikkelig sunt og naturlig! Hva koster denne behandlingen med påsetting og extentions?

    9. Hei på deg!!! Må bare starte med fortelle deg at denne bloggen er til utrolig stor glede for meg. Jeg synes helt ærlig at du er en av de flinkeste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!

    10. Kjempefint!!! Og så befriende å se noe annet enn det enten helt ensfargede mørke eller platinahvite.

    11. Hvordan gjør du det med skoene? har du fått bytta de ut? de tok jo så mye oppmerksomhet bort ifra kroppen din, som er det viktigste å vise frem 🙂

    12. Fantastisk flott hår, Nora!
      Synes ikke det var nødvendig med extensions (men forstår at laaangt hår tar seg best ut på scenen), men du og du så godt du kledde helt glatt hår!
      Kvaliteten på håret ser super ut, og fargen ble veldig naturlig!
      To tomler opp 😀

    13. fantastisk fint Nora 🙂 Er ofte innom bloggen din og liker den kjempe godt. Du fremstår som en jordnær, snill og glad jente 🙂 Stå på videre og janteloven kan bare brenne 😉
      Masse lykke til på scenen! Heier på deg 🙂

    14. så fin du er! synes du har vært fin på håret hele tiden jeg da, men deilig med forandring også sikkert! 😉 er veldig nysgjerrig på hvordan det er å dusje og føne med tapeextensions, og om det er vanskelig å vedlikeholde når man dusjer pga treninga hver dag? ønsker deg MAX lykke til i helga!! :)) you can do it!! 😉

    15. Så fint det ble!! 🙂 Har hatt hairtalk selv, brukt de samme festene i et år, med behov for færre og færre fester. Nå er mitt eget hår såå mye tykkere og friskere. Kos deg med nytt hår, og rock scenen til helgen:-) Heier på deg!

    16. Du ser fantastisk ut! Du strålte på scenen forrige gang, og du kommer sikkert til å stråle enda mer denne gangen! Da kjæresten min så bildene av deg sa han “oi, hun smiler så bredt at jeg blir glad bare av å se på henne!” 🙂

    17. Hei!
      Håret var skikkelig fint, du ser smashing ut! 😀 Jeg lurte på en ting.. Er det normalt å presse seg så hardt på trening at man besvimer? Har du noen gang besvimt på trening?

    18. Silje Therese: aldri vært så fornøyd med extensions før, og det er helt ærlig snakket. Jeg har hatt det i over ett år nå uten å ta ut, kun byttet noen av festene mine. Sliter ikke i det hele tatt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg