Treningsmotivasjon på boks :)

Da var det endelig helg! Jeg skulle egentlig trene styrke i går, men jeg hadde rett og slett ikke så veldig lyst. Derfor droppa jeg økta og er relativt tidlig oppe denne lørdagen for å ta igjen det tapte fra i går. Det jeg derimot ikke droppet i går var cardioen min -det går ikke an å ligge for mye på latsiden heller 😉 Det begynner å bli kaldt ute nå som høsten har ankommet, og er det noe jeg virkelig hater så er det å fryse! Derfor kommer ellipsemaskina på soverommet godt med, da er det ikke noe stress å gjennomføre ei cardioøkt. Hvis jeg har høy intensitet har jeg musikk på ørene, men ved lavere intensitet ser jeg heller på TV mens jeg svetter litt. To fluer i en smekk – og en times cardio er unnagjort på et blunk! Love it 🙂


Ellipsemaskin fra Abilica, sports-bh fra Craft og tights fra Röhnisch ( sponsede lenker)

I dag er det er det derimot ikke noe mangel på treningslyst, jeg er superklar for både en styrkeøkt og en tur på Maxpuls! Jeg har fått ny motivasjonspakke fra supersponsor X-life, og ingenting er så godt som å trene i nye treningsklær! Neste uke blir det roligere på treningsfronten igjen, så det er bare å kjøre på nå. Jeg har 8 dager igjen å gjøre det på – så nå er det virkelig ingenting å spare på! Jeg spiser ingen måltid før trening når jeg trener så tidlig som nå, men jeg liker å ha noe lett i magen bare for ekstra energi. I dag gikk jeg for et par riskaker med proteinpulver og BCAA med den nye favorittsmaken cherry. Smaker bruspulver 😀 Med dette i magen skal ryggen få kjørt seg under dagens økt, perfekt start på denne lørdagen 🙂   


Treningsmotivasjon på boks, eventuelt i pakke 😀 Ha en fantastisk lørdag kjære lesere!

6 kommentarer
    1. Den tightsen er så god! Jeg skal ha ei god cardio-økt i dag selv. Elsker å løpe fra meg alt drit og starte dagen som et nytt og gladere menneske. Ha en fin dag og kos deg med treningen! Du er flink 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg