Video fra finalen, fornøyd & fokusert!

God tirsdagskveld 🙂 Jeg sitter i sofaen og har nettopp spist en stor skål havregryn etter treningsøkta mi på Club Fitness. Mens jeg spiste den har jeg sett gjennom videoen fra helgens finale, man får jo ikke sett noen verdens ting backstage! Veldig gøy å se hvordan alle de andre klassene gjorde det også synes jeg. Det jeg brukte mest tid på var selvfølgelig å se gjennom bikinifitness, og spesielt da min egen sceneopptrenden. Helt ærlig er jeg 100% fornøyd med formen – jeg synes selv at jeg i samarbeid med coachen har truffet den perfekt! Det jeg derimot ser at jeg må jobbe mye mer med er min egen sceneopptreden. Det vises veldig godt på videoen at jeg blir anonym i forhold til de andre jentene, så jeg må rett og slett gjøre litt mer ut av med på scenen. Som jeg har nevnt tidligere føler jeg ikke helt at poseringene i bikinifitness er helt “meg” og det er nok derfor jeg faller litt tilbake. Så nå skal jeg legge BORT den tanken, og heller tenke at jo – dette er virkelig rett for meg! Slippe meg litt mer løs og få litt mer flyt i bevelgelsene mine til NM så blir jeg nok enda bedre 🙂 Det jeg synes er positivt med min egen sceneopptreden er at det virkelig vises hvor godt jeg trives med å stå på scenen igjen – klarte jo ikke annet enn å glise fra øre til øre hele tiden 🙂 Treningsforum har filmet finalen og den har jeg lagt ved under bildene slik at dere også kan se – spol frem til 01:39 for å se min klasse, og mer enn gjerne legg igjen en kommentar om hva du synes jeg kan gjøre bedre til NM 🙂 Nå skal jeg kle på meg og komme meg ut i regnet, cardio coming up! 100% fokus de neste ukene – jeg kjører på!

 

 

31 kommentarer
    1. Jeg synes absolutt ikke du var anonym blant de andre jentene på scenen, du var unik! Du er litt annerledes med et fantastisk flott smil og skjønne øyne. Du har ikke platinablond eller farget mørkebrunt hår, men du har din nesten naturlige hårfarge. Du er kjempelekker 😀

    2. Anbefaling: Det du bør gjøre mot NM er å øve deg å gå i høye hæler. For da blir gangen og bevegelsene dine mye bedre 🙂 For ellers blir det veldig stivt.

    3. Håper å se deg litt annerledes på håret, spesielt på toppen, for det ble det for flatt. Gjerne en lysere farge.

    4. Jeg syns håret ditt var nydelig og smilet ditt er så herlig! Det ser virkelig ut som du trives på scenen med det smilet! Det du kan øve mer på er å gå litt “mykere” 🙂

    5. Veldig enig i det du sier, du virket litt nervøs i opptreden din, de andre jentene var så avslappet i forhold. Men frykt ikke, mye kan skje på to uker, heier på deg 🙂

    6. Er skoene dine litt store? Det ser nesten litt sånn ut.. Men du har mye utstråling, og en fantastisk form, så dette blir bra!

    7. Jeg synes gangen din var veldig fin i forhold til flere av jentene før deg. Syntes ikke det var fint at de skulle løfte beina så høyt opp når de gikk, satt bare igjen med et inntrykk av at de ikke klarer å gå på høye hæler. Men ta med deg smilet videre! Så også at mange av jentene hadde håret slik at man ikke fikk sett ryggen, men der var du flink! 🙂

    8. Synes du var fin på scenen, men du virker litt stiv, du kan også være litt mer “sexy”. F.eks når du går t-walk kan du bruke litt mer tid på å skifte fra front til bakside posering, vis rumpa på siden, hvis du skjønner 🙂 Sånn som Linn fra Kaliber, vet hun gjør d iaf.

    9. Nå fikk jeg se. Du må absolutt IKKE farge håret lysere! Det ser jo helt jævlig ut på de andre. Håret ditt var kjempefint. Jeg syntes også gangen din var finere enn en del av jentene før deg. Fin form. Likte ikke skoene dine egentlig; de syntes for godt og gjorde at føttene dine så litt klumpete ut – så ville vurdert andre sko til NM 🙂

    10. Du var så nydelig, Nora! Fysikken og smilet var breathtaking!! Jeg ser bare en ting som kan bli bedre og det er skoene dine, de satt kanskje ikke godt på? Gangen din så litt anstrengt ut. Jeg vet ikke helt hvordan reglene er, men kan du ha sko med “straps”? Det er mye enklere å gå pent i sko som du kan stole 100% på at henger på av seg selv, da blir du også friere i hoftene og får en ledigere og enda mer selvsikker swooong!!! 🙂 Masse masse lykke til i NM!!!!!!!

    11. Enig i at du bør bytte ut skoene, de var ikke noe fine på scena. Ta noen som “viser” litt mindre på en måte og kanskje sitter litt bedre 🙂
      Syns gangen var bedre enn en del av de andre, ikke noe fint når de løfter bena så høyt når de går. Men jeg vet ikke hva dommerne syns da 😉

    12. Fantastisk kropp og smil og hår Nora!:O) Ikke noe å si på det nei!!! Syns du fortjente en bedre plass selv om den plassen du fikk er å være kjempefornøyd med:) men kanskje litt mer øving på gangen, evt. slappe av (ikke vet jeg hva du kjente) og endre sko kanskje gjør susen til å flytte deg lenger opp mot pallen;) For du ser jo veldig bra ut!!!!!!!!!!!
      Øv litt på å gå mer i høye hæler og kanskje valgt noen mer nette/søte sko… de du har der virket litt store og klumpete kanskje…. bare virket sånn på videoen… kanskje ikke slik i virkeligheten?.. uansett ønsker deg masse lykke til!

    13. Enig, andre sko, øve på å gå med delikate skritt men samtidig strekke de ordenltlig ut når du går! Og til slutt finne fram hoftebevegelsene, det er alltid sexy og du gjør mer ut av deg selv 🙂 ellers veldig vakker!

    14. Det var utrolig gøy å se deg live, selv om det ble veldig sent ut på kvelden.. 🙂
      Utrolig bra jobbet og du har all grunn av å være stolt <3
      Ser på noen bilder av det at du er veldig muskuløs og mye større enn det du var på scenen, mister du så mye muskler når du går på diett og trener så mye cardio før konkurransene? Eller prøver du å holde på styrke og samt trene kardio?
      Masse lykke til på NM! 😀

    15. Jeg tror mitt tips til neste opptreden er å øve på å gå i høye hæler, det er der det stopper litt i forhold til de andre jentene. Evt bruke andre hæler med stropp over ankelen slik at du ikke blir redd for å “miste” skoen og kan bevege deg mer fritt 🙂 Litt enig med hun over her at de skoene du har valgt ser litt klumpete og vanskelige ut å gå i. Ville heller gått for høyhælte sandaler som noen av jentene har, de er lettere å gå i også 🙂 Ellers vil jeg si det å rette seg i ryggen er vitkig, du står litt hengslengt innimellom i forhold til noen av de andre. Ellers meget bra 🙂

    16. Jeg satt i salen hele dagen jeg synes at du smilte hele tiden på forbedømmingen, menge datt ut og glemte smilet. Kanskje det glapp litt mot finalen? Synes du var flott. Var det meningen å ha håret ned på twalken? Så at alle dere 3 i sprettrumpe gjorde det. Nå kan jeg lite om dette men syns smilet lyste opp ekstra på forbedømmingen

    17. Synes vdu var helt fantastisk på scenen. Det er så moro å følge deg hele turen, til du faktisk står på scenen. Veldig motiverende 🙂
      En ting jeg veldig gjerne vil nevne er skriftstørrelsen på bloggen din. Enten må jeg ned i gata og skaffe meg briller, ellers så er den veldig liten. Myser mot skjermen her, for jeg vil jo veldig gjerne LESE det også 🙂
      -Klem fra Ida

    18. Konstruktiv kritikk:
      -Øv deg på en mykere gange og mer flyt i bevegelsene! Bikinifitness er jo en veldig feminin sport, og du blir fort for maskulin når du blir så stiv.
      -Prøv å få frem et mer naturlig smil enn det du hadde her, det så bare rart og tilgjort ut :/
      -Håret MÅ gjøres mykere! De harde og unaturlige bølgene, clipsfester som vistes bakfra og bustete hår, gjorde hele looken litt “billig” og upolert.. Anbefaler å lage krøller med krøllstav, for så å børste de ut med naturbørste etterpå, det er en mer elegant look. Pass på at du krøller håret vekk fra ansiktet, slik at du på denne måten åpner opp og får frem mer av øynene. (Er frisør, og håååååper du tar dette tipset til deg. Det kommer til å gjøre MYE med helheten)
      Ellers ønsker jeg deg lykke til – for du er fantastisk søt og formen kan man ikke si noooe på! Go Go Go :))

    19. Jeg elsket håret ditt – det må du ikke endre på! Skilte seg veldig ut fra alle andre som hadde krøller osv 🙂 Men enig med de andre over, prøv å øv deg på å gå mer i hæler så blir dette perfekt til NM 🙂

    20. Kjempe bra jobbet Nora!
      Jeg ser at andre mener at du skal øve på gangen, noe jeg er enig i. Tror du vil komme langt med å kjøpe noen gode sko! Hvis skoene sitter godt på foten så blir de mye lettere å gå i, mer naturlig gange.
      Lykke til i NM!

    21. her var det vist mange eksperter:)
      men jeg må si at jeg synes hele denne typen fitness er tåpelig.. ser så kunstig ut å gå på den måten… blir som en missekonkuranse. synes det er for lite fokus på kropp, bare fokus på hår, sminke og den latterlige håndposituren.. pekefingeren ut og sånn… teeeit

    22. Guuud så fiiiine dere var alle sammen! Fant to yndlinger, deg og hun mørke i enden ved siden av deg! Du var langt i fra anonym! Kjempe sjarmis er du!!! =) Stå på videre, du er kjempe flink!!
      -Lena-

    23. Gå masse i hælene til daglig, føler du deg komfertabel i de, vil du bli mindre stiv, og rocke scenen enda mer!

    24. Du var heeelt fantastisk 😀 men helt ærlig, jeg synes du er såååå vakker med litt mer naturlig hår! Håret ditt var rått altså, men jeg synes ikke det passer så godt i så sterkt lys, om du skjønner? Ellers vil jeg bare si wooow! Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg