Bildedryss fra finale Stavanager Open

JEG KOM PÅ 4. PLASS!!!! 😀 😀  Jeg er så overlykkelig, så fornøyd og så STOLT av meg selv etter helgens innsats at je har ikke ord for det. Av 20 fantastisk flotte jenter kom jeg videre til finale hvor bare de 6 beste er med videre. Av disse havnet jeg igjen på plass nummer 4. og dette var virkelig over all forventning! Dere som har fulgt meg vet jeg har slitt litt de siste ukene, så at jeg likevel greide å prestere dette føles som en vanvittig stor bragd. Dette kom virkelig som en vitamininnsprøytning til kropp og sinn- så nå gjelder det bare å kjøre på 🙂 Gleder jeg meg som en liten unge til å gjøre det hele på nytt igjen i NM om to små uker 🙂 Jeg vil samtidig benytte anledningen til å takke ALLE i team Kaliber som har stått på for oss utøvere denne helgen. Det gjelder alle, men spesielt takk til coach Robert som har gjort en fantastisk coaching-jobb! Og selvfølgelig til alle dere – det har stormet med meldinger og kommentarer på facebook og på instagram – jeg setter så vanvittig stor pris på det! Jeg har ikke ord for hvor mye det betyr å lese alle de gode ordene når jeg ligger spent backstage og venter på min tur. Dere er rett og slett herlige 😀  Under kommer et bildedryss hentet fra Fitnessbloggen, mine egne kommer i kveld eller i morgen alt etter hva jeg rekker. ENJOY 🙂



Det var ikke bare jeg som gjorde det bra fra Kaliber – FOR noen flotte bikinijenter vi har i teamet! Linn stakk av med 1.plass i den mellomste klassen og Veronica fulgte på med 2.plass i samme klasse. Eileen fikk 2.plass i den høye klassen og Ingrid fikk 3.plass. Superteam 😀



Team sprettrumpe <3

Ha en fantastisk søndag alle sammen – det skal iallefall jeg ha 😀

29 kommentarer
    1. Gratulerer så mye og lykke til videre. Ps synes du skal ha slett hår, det ser friskere og sunnere ut. Men flott var du altså

    2. Gratulerer Nora 😄😄du var bare fantastisk på senen😄😄
      Var så gøy og følge med følte også en jente fra Notodden
      Som også deltok for første gang i -168 klassen
      Ble 4 på henne også😄😄 så topp underholdning
      På en lørdagskveld 😄😄 ha en fin hjemmeeise😄😄

    3. Gratulerer så mye. Eg var i salen, og satt helt fremme ved scenen og fikk alt med meg. Du såg veldig bra ut! Godt jobbet :o)

    4. Gratulerer. Håpet Veronika skulle få første i sin klasse, men men. Trodde og du i allefall skulle få andre plass, men da tar du vel første neste gang. Er blå din favorittfarge på konkbikini? Du.hadde sett.flott ut med alle farger, synd man bare velger en…

    5. Så flott du er! Var det morsomst å stå på scenen som deltaker i bikinifitness i år eller bodyfitness sist? Hva kommer du til å fortsette med? Jeg synes bikinifitness kler deg veldig hvertfall! Sykt fine armer du har 🙂

    6. Gratulerer! Du må nesten skrive om din opplevelse av bikini fitness kontra bodyfitness!! Og hva du tror du går for i fremtiden.:)
      Når det er sagt så fortjente Linn sin 1. plass noe sinnsykt mens Eileen burde fått 1ste i sin klasse! Synes jeg!:)

    7. Gratulerer så mye! Morsomt å se at så mye arbeid ga flotte resultater! Håper det går like bra, eller enda bedre i NM! 😀 Masse lykke til!

    8. Kroppen og bikinien så rå ut, men tror du kunne klatret enda høyere med litt mer bevisste valg fra halsen og opp 🙂 du er jo naturlig pen og kan utnytte potensialet bedre! Litt mer mykt og elegant hår (ikke så bustete og unaturlige,harde krøller), mattet ned huden skikkelig, ikke hatt så harde bryn og smilt og beveget deg mye mer avslappet. Det ble nærmest grimaser på scenen som gav masse rynker rundt øynene somvil egentlig ikke har. Helheten ble veldig voldsom!

    9. Sykt bra jobba Nora, du er virkelig et stort forbilde!!! 😀 Jeg har blitt så inspirert etter å ha fulgt bloggen din en stund og har selv lyst til å prøve bikini-fitness!! 🙂 jeg er glad i å trene, men jeg har skjønnt at det skal mye mer til!! har du noen nybegynner tips?? Det hadde vært megakult!!

    10. du er den flotteste dama jeg har sett du ser nydelig ut i blå .ps håret er altid flott til det flotte fjeset

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg