Onsdagssmil

God formiddag! Jeg har hatt en avslappende start på dagen, som vanlig med te, nesespray og c-vitaminer og nå synes jeg at formen begynner å bli bedre. Det liker jeg – satser på at den blir optimal igjen til helga! Jeg har jo kuttet ut all kondisjonstrening før Stavanger Open, men det det viktig å se sporty ut tidlig på dagen likevel. Jeg trives best i treningsklær og kunne gjerne gått med det døgnet rundt. Her er jeg åå vei ut for en liten shopperunde – jeg trenger det siste til konkurranse som riskaker, peanøttsmør, klister, nugatti og ekstra blingbling. Godt å gjøre det unna så jeg slipper å stresse med det rett før avreise.


Gladlaks i løpejakke fra Craft og tights fra Röhnisch. (sponsede lenker)

En annen ting som er viktig å ha med er jo selvfølgelig også det jeg skal spise etter konkurranse. Da blir det nemlig ekstra mat for å fylle på musklene igjen – og gjett om denne jenta er beredt! Etter mange uker på diett må jeg jo utnytte muligheten til å kose meg, før det blir rett tilbake på dietten igjen mot NM. Jeg er så heldig som har så gode venninner, jeg hoppet bokstavelig talt av glede da denne bestillingen kom fra Sverige:



NEI – JEG DELER IKKE! Haha, jeg skal selvfølgelig ikke spise alt dette på lørdag, da tror jeg nok jeg hadde dødd av sukkersjokk. Men naturgodis fra Sverige er virkelig noe av det aller beste jeg vet – så da sendte jeg bestilling på to fulle poser. Jeg skulle virkelig ønske vi hadde dette i Norge ! En stor og god porsjon skal bli med i kofferten min i helgen sammen med noen proteinbarer, resten skal spares til helgekos i løpet av høsten. Så får vi se da, hvor mange helger dette holder 😉 Men som dere ser fikk jeg heldigvis litt sukkerfritt godis også, Pepsi Max, Redbull, vitaminer og tyggis smaker fantastisk på diett. I tillegg har jeg blitt forelska i leppomoader med godterismak som har 100% naturlige ingredienser, favoritten min er peaches and cream – nammis!Ikke bare smaker de digg, er superdupre for tørre høstlepper og er så store at de varer en hel evighet. Evighetsgodteri liker vel alle? Dagens lille tips fra meg 🙂

Nå er det som nevnt litt shopping som venter før jeg har time til voksing litt senere i dag – det er så mye rart som følger med denne sporten! Ha en fin dag da dere, onsdagssmil fra meg 🙂

24 kommentarer
    1. Hahaha, ELSKER størrelsen på posen, og lo godt da jeg oppdaget at det var TO! Herlig ass! Viktig å være forberedt! Et veldig misunnelig på deg som kunne bestille dette… Er det slikt man får kjøpt over alt i Sverige eller?

    2. Må bare si masse lykke til til helgen! Du er en stor inspirasjon, og jeg er superimponert over ståpåviljen din!
      Jeg har et par spørsmål som jeg lurer på om du kan svare meg på..
      -Hvorfor trener du ikke sykling som kardio på dietten?
      -Hvorfor ser man så sjelden at fitnessbloggere bruker kyllingkjøttdeig i maten?

    3. De posene så helt nydelige ut!! Dumt du ikke deler altså 😀 hehe
      Du fortjener så absolutt å kose deg med disse to posene alene etter konkurransen! Jeg gleder meg masse til å høre hvordan det har gått!
      Er det en plass vi kan følge med? På nettet?
      Også har jeg et annet spørsmål som jeg håper du vil svare på:
      Du spiser jo utrolig mye speltlomer, hva er det som gjør de så sunne? Og hvilken påvirkning har de på magen? (tankter på fordøyelsen)
      Håper du har tid til å svare.
      Masse lykke til i helgen! Jeg håper du gjør det utrolig bra!
      Du inspirerer meg utrolig mye. Ha en fin onsdagskveld 🙂

    4. DE SELGER SÅNT GODTERI PÅ FLERE AV KINOENE! MENER DE HAR DET PÅ KLINGENBERG! HAR KJØPT DET FLERE GANGER!!! 🙂

    5. Jeg gleder meg så mye til å høre hvordan det går med deg til helgen. Har fulgt deg siden du konkurrerte sist og gråt med deg når du ble syk. Men nå heier jeg på deg og er sikker på finaleplass og jammen tror jeg du kan vinne. Så skal jeg gjøre mitt i styrkerommet på Sats etter ren inspirasjon fra deg…….blir ikke helt det samme da, men øker litt fra uke til uke og flexet litt idag og jeg ser en forskjell . Stas skal jeg si deg:)

    6. De kokostoppene der er bare sinnsyk gode, to kill for! 😛
      Har fått de servert som seminarsnacks på jobb en gang, men aldri sett dette godteriet i noen butikker i Norge. Er sikker på at den personen som åpner for det til slutt har lagt gullegget, haha 😀
      Nok om godteri; lykke til i innspurten fine Nora :))

    7. Ettersom det hender at det går noen dager mellom hver gang jeg er innom bloggen din, så må jeg si det NÅ (så det ikke blir “for seint”): Masse, masse lykke til i helga. Og uansett hvordan det går, så håper jeg at du takler både DET, og “hverdagen” etterpå 🙂
      Krysser fingrene for deg!

    8. De selger naturgodiset på flere utenlandske butikker i Oslo (sikkert flere steder i Norge også) det er naturlivis ikke like billig som i Sverige, men om du leter litt kan du nok finne det billig på Grønland 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg