Vippefin glede

Søndagsmorgen – det er tent opp i ovnen, tøflene og pleddet er på. I tillegg til en stor kopp grønn te kan man vel ikke ønske seg mer på en tidlig søndag. Perfekt start på dagen – og noen perfekte timer hadde jeg også i går. Jeg dro på Glimt – bli ny studio for egenpleie og for å freshe meg opp til konkurranse. Det er som jeg har nevnt tidligere også et helheltsintrykk som bedømmes i bikinifitness, hår, hud og totalt utseende spiller også en rolle. Formen min nærmer seg slik den skal være, så da fokuserer på de små tingene som kan bli bedre. Uten å skrive mer skal jeg bare vise dere før- og etterbildene, de snakker nemlig for seg selv! Jeg har ikke sminke på noen av bildene under – believe it or not 🙂

Jeg hadde aldri trodd at utseendet mitt kunne endre seg så mye bare ved å endre vipper og bryn! Jeg ser jo helt annerledes ut nå, og jeg er så fornøyd at jeg ikke har ord for det 🙂 Det aller beste med det hele er at når jeg våkner om morgenen nå slipper jeg å gjøre noen verdens ting, våkner bare fin og fresh til en ny dag. Og jeg slipper at det renner mascara over hele ansiktet mitt når jeg svetter på trening, det er nemlig ikke få ganger jeg har sett ut som Hank von Helvete etter en treningsøkt, haha!

Jeg tok Novalash vippeextensions og ikke punktvipper – da dette er mye mer skånsomt for mine egne vipper. Det er jo viktig at de også skal være sunne og friske sånn som resten av kroppen min 🙂 Fantastiske vipper kommer likevel ikke til sin rett uten å ha øyenbryn til å ramme inn øynene, og flinke Marte Fjeldberg ga meg de fineste brynene jeg noensinne har hatt! Jeg er jo ei treningsjente og har ikke vært så opptatt av skjønnhetsting tidligere – men jeg skal ærlig innrømme at jeg synes dette var utrolig gøy 🙂 Konkurranse eller ei kommer jeg til å fortsette nok med dette, fordi allerede jeg merker hvor mye bedre jeg føler meg med meg selv! Hele jenta var et eneste stort smil da jeg ut fra salongen 🙂

Utrolig fornøyd jente med andre ord – og ikke minst utrolig spent på neste helg! Det er virkelig ikke lenge igjen nå – kjenner at jeg har sommerfugler i magen 🙂 Fredag flyr vi til Stavanger og jeg er klar som et egg til å stå på scenen igjen. Ønsker dere alle en supersøndag!


Innlegget inneholder reklame.

16 kommentarer
    1. Det ble veldig bra :o). lykke til på lørdag. Jeg skal inn å se på. Skal ha med meg både forbedømming og finale :o)

    2. Syns denne bloggen har blitt så overfladisk.. Bruke all tid, energi og penger på å se tynnest og penest ut? Jeg liker deg best når du blogger om trening på en sunn måte. Vipper, restylane, frisør, solarium…

    3. Du er vakker, men de ekstra lange vippene der frøken… Dem kledde du virkelig!:-D Og jeg må få skyte inn at selv om jeg liker best tips og triks i forhold til trening og kosthold er det fint at du tar med dette andre også… Det er jo endel av en jente på vei til Stavanger open det også! Gleder meg vilt til å se deg på scenen frøken!

    4. Du! Nå som du gjør deg klar til scenen sant? Hva spiser du? Kan du lage et innlegg om hva du spiser hver dag og hvor mye? Sånn hva du spiser til frokost, lusj, middag osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg