Fredagsflex og bærhimmel

God fredagskveld alle sammen! Akkurat nå sitter jeg i sofaen og ser The Voice – og her skal jeg sitte resten av kvelden. Dagens trening ble en lett økt på Maxpuls – jeg tok det veldig med ro og var der mest for å komme meg litt ut og være sosial. Det gjør godt for både kropp og sinn å komme seg littt ut, ikke bare tenke på at man ikke er helt der man skulle ha vært. Trening kan være sosialt også vet dere, bare man har med seg fine folk. Det hadde virkelig jeg i dag – jeg trente nemlig med disse fine jentene: 

Måtte slå til med en fredagsflex i topp fra Kari Traa, tights fra 2XU og sko fra Reebok.

Som lovet kommer gårsdagens dessert under. Den var så sinnsykt god at jeg slikka skåla etterpå – ikke en dråpe skulle gå til spille! Bærhimmel tror jeg dette kalles – bare se hvor digg dette ser ut:

Alt du trenger er belgisk sjokoladeprotein, frosne bær, sukrinmelis og noen ferske bær til toppen. Jeg klarte ikke å bestemme meg for jordbær eller bringebær – så jeg kjøpte like gjerne begge deler. De frosne bærene la jeg i en bolle sammen med ca. 15 gram protein og to SS med sukrinmelis. Dette mikses sammen til en herlig fluff med håndmikser eller kjøkkenmaskin hvis du har det. Den store fluffen legger du så i en skål, før du blander to nye ss med sukrinmelis og ca. 20 gram protein med litt vann slik at du får en tykk sjokoladesaus. Hell dette over bærfluffen og stø de ferske bærene over – deretter kan du bare NYTE! Det gjorde i allefall jeg, helt sinnsykt godt og ikke minst er det supersund og mettende i tillegg! Perfekt kveldskos, anbefales på det sterkeste enten du er på diett eller ei 🙂


Da gjenstår det bare å ønske dere en riktig god helg kjære lesere!, nyt den!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg