Pakkelykke, flex og ny motivasjon

I dag var jeg dødssliten etter jobb, og energien var helt ærlig ikke på topp. Jeg hadde planlagt å sove litt før dagens treningsøkter for å lade opp litt – kjente at kroppen trengte litt ekstra overskudd for å gjennomføre både en økt på Maxpuls og en styrkeøkt på beina. Men på vei hjem fra jobb tikket det inn en melding om at det ventet en pakke til meg fra supersponsoren min, og vips var dagens treningsmotivasjon på plass! Det å trene i nye, freshe klær gjør så utrolig mye mer enn man tror – iallefall gir det meg fantastisk mye giv! Ikke rart jeg satt fornøyd i senga etter å ha hentet denne fantastiske pakken med alt ei jente på diett kan ønske seg:


Om ikke dette er pakkelykke så vet ikke jeg! Alt jeg behøver av kosttilskudd i tillegg til spreke farger til å sprite opp øktene mine fremover – I like it 😀  Med verdens største smil om munnen fikk jeg gjennomført en superøkt på Maxpuls sammen med Julie, og økta som skulle gjennomføres ser dere skrevet på tavla bak. Jeg modifiserte litt – da jeg ikke klarer alle øvelsene, blant annet er double unders noe jeg ikke klarer enda. Det skal jeg klare å få til i løpet av høsten – vitkig med nye mål å jobbe mot! Min cardioøkt så derfor slik ut:

20 x manmakers med 8 kilos kettlebells

30 x box jump-over

40 x overhead swings med 12 kg kettlebell

150 x rope-jumps

800 meter løping

150 x rope-jumps

40 x overhead swings med 12 kg kettlebell

30 x box jump-over

20 x manmakers med 8 kg kettlebells

Svett og fornøyd etter økta med superJulie i nye supre treningsklær, topp og tights fra Better Bodies! Fylte på med BCAA og dro rett for å trene styrke, og nå sitter jeg god og fornøyd i sofaen etter å ha spist en stor tallerken med tunfiskwok. Jeg skal komme meg under dyna straks, opp og jogge i morgentidlig før jeg skal møte coachen for å måle fettprosenten min for første gang. Aldri gjort det før, så det blir gøy å se! Tipper den ikke er så alt for høy akkurat nå  – det er ikke så ekstra igjen på kroppen. Litt på rumpa bare, men det skal jeg klare å svette av meg i løpet av de neste dagene. Kanonform til Stavanger Open loves kjære lesere – skal ikke skuffe dere 🙂 Derfor må kroppen få restitusjonen sin nå – god natt alle sammen!


15 kommentarer
    1. Venter nå i spenning på min egen pakke, ble minnet på at jeg måtte bestille da jeg så din, hihi!
      Og FOR en form 😀 Skal nok feite deg opp etter økta vår, mohaha! God natt, sweety <3

    2. herregud for en form..herregud. har sittet å bladd gjennom alle innleggene jeg allerede har lest flere ganger, hehe. Hvordan har du greidd å bygge SÅ mye mer rumpe og ben samtidig som du har vært på diett? Trodde ikke det var mulig uansett hvor rett man gjør det! Kan du legge ut et ca program på hvordan du har trent de to siste månedene for å bygge så mye her? 🙂 du er rå, nora! får ikke sagt det nok! synd jeg ikke har noen venner som deler interessen og facsinasjonen!

    3. Hvordan ser dietten din ut daglig? kan du legge ut noe info om hvordan dagene ser ut med mat og hva du spiser? =)

    4. Hei. Imponerende god form. Blir gøy å se deg på scenen i Stavanger!:) Men jeg har et spm ang trening og p-piller. Bruker du eller kjenner du andre jenter i fitness miljøet som bruker p-piller? Isåfall, hvilket merke er best og syns dere det virker prestasjonshemmede eller hindrer muskelbygging? Setter stoor pris på svar 🙂

    5. Hei Nora!
      Du gir meg ufattelig god inspirasjon og motivasjon til å guffe på på trening! Stå på! Heier på deg 😀

    6. Så fin du er!! Du, om du skal selge noe brukte treningsklær så send meg en mail. Er veldig interessert:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg