Mandagsmoro

God kveld folkens! Jeg har hatt en pangstart på treningsuka – ingen blåmandag her i gården. Det har jeg ikke tid til heller – det er jo faktisk bare 11 (!!!) dager igjen til konkurranse nå! Kjenner jeg begynner å få sommerfugler i magen nå, dette blir så gøy! Det som også er så fint er at jeg har så mange herlige teamjenter å trene med. Det er ikke å stikke under en stol at dagene mine er veldig ensformige om dagen, det går i jobb, styrketrening, matlaging, cardio og soving. Ingenting er derfor mer perfekt enn å ha gode treningspartnere slik at jeg er litt  sosial samtidig som jeg har gode treningsøkter. Jeg trente først en styrkeøkt på Elixia med Kristine som skal stille i bodtfitness, og økta vår besto av følgende øvelser:

Militærpress

Sidehev i supersett med fronthev

Rotator cuffs

Skråbenk

Dips

Triceps pushdown

Dips mellom benker

Skuldre, bryst og triceps fikk gjennomgå som dere ser – og det er veldig viktig å smiiiile på siste sett. På arbeidssettene hadde vi begge 30 kg ekstra på beina, men avsluttet med et raskt droppsett uten vekter for å få skikkelig pump på slutten. Det er så god følelse!


Mat må man jo også ha – jeg har som vanlig spist laksesalaten min. Jeg vet dere må bli lei av å se 100 bilder av den samme salaten – snart kommer det mer varierte kostholdstips, jeg lover! 


Cardio har jeg selvfølgelig også gjort – en kanonøkt på Maxpuls med Elisabet! Fint for frøkner på diett å få hamret litt løs med slegger – får opp pulsen og får ut litt frustrasjon samtidlig 🙂 Nå venter dusj, kveldsmat og senga – lade opp til å gjøre akkurat det samme igjen i morgen. Og vet dere hva – jeg gleder meg! Det er så morsomt å se fremgang i formen for hver eneste dag, og vite at målet er så nærme. Jeg er allerede superfornøyd med meg selv for måten jeg har gjennomført denne oppkjøringen sålangt på, og jeg skal være fornøyd om en måned uansett hvordan det går resultatmessig. Jeg er i kjempeform, jeg har hatt det gøy på veien og jeg har lært en hel masse om kroppen min. En ting jeg har innsett enda mer enn før er at den trenger mye hvile for å prestere optimalt, så nå pakker jeg ned maskina så jeg kommer meg fortere under dyna. Håper alle dere har hatt en bra start på uka også 🙂 Natta!


10 kommentarer

Siste innlegg