Effektiv formiddag og høstfavoritter

Denne tirsdagen har virkelig startet supert for min del! Jeg våknet til disse to bildene i innboksen min, fra søndagens shoot. Jeg er så fornøyd med fremgangen jeg har hatt på bakside lår og rumpe, ting begynner virkelig å få den formen jeg ønsker nå. Beinregimet fra coachen begynner å gi resultater, og ingenting er bedre enn det! Det er virkelig på tide også, det er jo snart konkurransetid 🙂 Gleder meg sånn!  Jeg jobber sent i dag, men sto likevel opp tidlig for å få mest mulig ut av dagen. Når jeg trener styrke på morgenkvisten spiser jeg ingenting før trening, men inntar BCAA før og under økta. Koste meg med en flaske i senga før jeg kom meg avgårde til gymmet i dag tidlig, den er så god! Jeg bruker BCAA fra Ultimate Nutrition og etter grundig testing har jeg funnet ut at Blue Rasberry er favorittsmaken. Du finner den ved å trykke her om du også vil skaffe deg denne 🙂 

Jeg hadde jo forventet en superøkt i går – men den endte faktisk opp med å bli den elendigste økta jeg har hatt på lenge. Kroppen ville rett og slett ikke være med og jeg følte at jeg like gjerne kunne vært hjemme etter jeg hadde fullført. La meg for å sove tidlig bestemt på at neste økt skulle bli knallbra for å veie opp – og det ble den også! Masse energi og giv på trening i dag tidlig, og det er så godt med sånne økter. Jeg kjørte lett på bein, skuldre og armer, og økta mi så slik ut:

Knebøy 3 x 4 ( 70% av maks)

Ettbeins beinpress 2 x 15 

Liggende lårcurl 2 x 15

Sidehev med manualer 2 x 12

Fronthev med manualer 2 x 15

Omvent pecdec 2 x 20

Bicepscurl med manualer 2 x 12

Nedpress med tar 2 x 15

Etter veldig god gjennomføring med energi og kontakt gjennom hele økta var jeg storfornøyd og klar for dagens runde med cardio. Jeg valgte rask gange ute i dag, i den nye favorittgenseren min fra Puma. Ikke bare er den superfin, men den er varm og har reflekser til høstmørket. Nå som fettprosenten begynner å krype nedover merker jeg at jeg fryser lettere enn før fordi jeg ikke har like mye fett på kroppen til å holde varmen. Derfor er varme plagg superviktig for meg, å fryse er faktisk det verste jeg vet. Ikke rart jeg har tomlene opp i høstfavoritten – varm og blid etter ca. 1 time med ute i frisk luft.


Lenkene i innlegget er sponset av X-life.

Vel hjemme ventet det beste jeg vet – havregrøt! Det er virkelig supermat hele året og noe jeg anbefaler til alle og enhver. Havregryn er billig, sunt og enkelt og kan varieres i det uendelige. Tilsett nøtter, bær, protein, cottage cheese, skyr eller mager kesam – mulighetene vil ingen ende ta. På diett er det desverre litt mer begrenset, men havregrøt med sjokoladeprotein og masse kanel & sukrin er alltid en sikker vinner. Så godt at jeg helt seriøst slikker skåla etterpå, haha! Store powerbowls med havregrøt kommer til å gå ned på høykant om en måneds tid, det er det virkelig ingen tvil om.

Med denne godt ned i magen skal jeg hoppe i dusjen og komme meg på jobb, ha en superduper tirsdag kjære lesere 🙂

13 kommentarer
    1. Er så imponert over deg 🙂 Motiverende å følge med! Jeg lurer på en ting, jeg drikker pwo når står opp på morgenen, og bcca under treningen, alt på tom mage . Får man mest ut av pwo`n ved matinntak eller er det ok på tom mage? Og hvordan påvirker det insulinen mtp fettforbrenning ? Jeg liker å trene på tom mage, men savner trykket ved å ha karbs innabords og prøver nå spise mer karbs kvelden før . Hva mener du? Takk hvis du har tid å svare :-)) Og masse lykke til videre!!

    2. Heisann!
      Vet du om det er mulig å få kjøpt BCAA fra Ultimate nutrition her i Trondheim noen plass? Rekker ikke å bestille på nett.
      Ønsker deg lykke til! Heier på deg ☺

    3. Hei! Kanskje litt teit spørsmål, men hvor har du kjøpt trusa du har på deg på de øverste bildene? Fin fasong! 🙂

    4. Vil du anbefale BCAA for de som bare trener rundt en time om dagen på treningsstudio, eller er det bare for folk som trener veldig hardt?
      Kjempe fin og motiverende blogg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg