Monsterøkt i bilder

God morgen alle sporty mennesker! Det er fredag igjen og jeg er allerede gira på kveldens økt som venter på Maxpuls. På onsdag testet jeg en ny time der som heter Sparta, og jeg hadde på forhånd hørt rykter om at dette var en tøff time. Det var jeg innstilt på, men jeg var klar over hva som ventet! Jeg hadde mest lyst til å snu allerede da jeg så tavla med oversikten over økta, haha! Som dere ser på bilder under var det ikke noen leketime dette her, og jeg var mildt sagt sliten etterpå. Bendik var å finne på senteret og tok bilder under treninga, derfor tenkte jeg å vise dere denne montsterøkten i bilder. Treningstynet og svetten er på plass, train hard or go home 😉



 

Topp / Sports-BH / Tights finner du selvfølgelig hos X-life. (sponsede lenker)

Jeg var så trøtt i dag tidlig at jeg glemte matboksen min hjemme, at jeg aldri kan lære! Det var ikke det beste utvalget i butikken heller desverre, så under ser dere dagens litt stusselige lunsj som venter på meg. Salat, knaskerøtter og en pakke skinke – det er jo ikke akkurat lukusmat. Uhørt å være utsolgt for speltlomper på en tidlig fredag! Jeg får heller tenke på det postitive i at siden lunsjen blir liten får jeg jo spise ekstra mye når jeg kommer hjem 🙂 Matboksen min står jo klar i kjøleskapet og venter på å komme nedi magen min! Den kommer jeg til å trenge, jeg er så dristig at jeg kjører dobbelttime på Maxpuls etter jobb i dag – både tabata og maxfit står på menyen. Etter det kommer jeg nok til å være utslitt, så en rolig fredagskveld med joggebukse og film er planen. Og en litt diggere matrett enn dette:


Prøvde å pynte på resultatet – vanskelig med et så dårlig utgangspunkt!

Nå er det bare noen timer igjen til helg, og det føles ikke mindre enn fantastisk ut. Jeg har fri og har allerede planlagt gode treningsøkter, fjelltur, poseringstrening, fotoshoot og frimåltid – så alt ligger til rette for at dette blir en veldig bra helg. Det håper jeg din blir og – ha en riktig god fredag alle sammen!

 

10 kommentarer
    1. Er helt imponert over hvor målrettet du er og for noen syyke resultater!! Det er ingen tvil om at du er en kjempeinspirasjon!!

    2. Må bare spørre deg igjen om klærne;) er så i tvil om jeg skal gå opp en str,bruker normalt M…men er 5 mnd gravid så trenger noe å vokse i;) er buksen veldig stram,og singletten da?

    3. Karina: Singletten er veldig løs, designet for å kunne bevege seg mye og ikke være stram 🙂 Antishake buksene sitter strammere enn vanlige tights, men holder til gjengjeld ting veldig godt på plass 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg