Posering, rulling og blåmerker


God kveld 🙂 Helgen nærmer seg slutten og jeg sitter i sofaen med skåla dere ser på bildet over. Tunfisk stekt med masse krydder og grønnsaker var godt påfyll etter kveldens trening og posering. Øvde på poseringer sammen med de fineste teamjentene Eileen og Veronica – de får meg alltid i godt humør! Med bare 4 uker igjen er det utrolig viktig at poseringene sitter, du kan ha den beste kroppen på scenen men det hjelper ikke hvis du ikke kan å vise den frem! Terpeterpe frem til Stavanger Open nå 🙂 Legger dere merke til blåmerkene på låret mitt forresten? Det kommer av dette: 


Sports-BH / Tights / Foamroller (sponsede lenker)

Jeg bruker ofte foamroller før trening som hjelper til å tøye og myke opp muskulaturen. Dette er egenmassasje hvor du bruker din egen kroppsvekt mot rullen for å skape trykk inn mot muskelen og på den måten få en form for dypvevsmassasje. Den kan hjelpe mot å løse opp triggerpunkter og øke bevegelighet, og for min del merker jeg at den hjelper veldig mot stølhet i musklene! Ja, det gjør vondt og du blir muligens litt blå – men det er virkelig verdt det 🙂 

Etter rullinga var det klart for en cardioøkt på Maxpuls, og denne gangen hadde jeg selskap av den rå bodyfitness-utøveren Kristine. Vi måtte selvfølgelig leke oss litt etter å ha svettet på time, i ringer og med løfting av dekk! Viktig å leke seg litt på trening og, ikke ta alt så seriøst hele tiden. Det skal være tungt og slitsomt, men man skal også ha det bra og kose seg på trening. Hvis ikke tror jeg treningsgleden har lett for å forsvinne – og den er jo det viktigte oppe i det hele!

Smilet er på plass, tomlene er vendt oppover og jeg er fornøyd med dagen innsats – klar for en ny uke med nye muligheter i morgen! 

12 kommentarer

Siste innlegg