Magekiller, pakkelykke og middag


Sko / Sports-BH

Har noen av dere prøvd denne øvelsen? Fest lårene rundt bagen og senk deg sakte hele veien ned før du går opp til bagen igjen og skviser godt på toppen. River som bare det i magemusklene – jeg holdt iallefall på å dø av den! Jeg har så lyst på mer markerte mageruter, og for å få magemusklene til å vokse er det bare en ting å gjøre – trene de hardt. Men det er selvfølgelig viktig å smile til kamera og late som det er veldig lett, haha! Bildet er fra tirsdagens boksetime på Maxpuls, hvor jeg fikk svettet som vanlig. Jeg er så glad for at jeg har funnet en måte å ha det gøy på samtidlig som jeg får gjort all cardioen min og utfordret meg selv samtidig. Det er virkelig perfekt! Jeg merker likevel at jeg holder litt igjen på nye og “skumle” øvelser, jeg er jo livredd for å bli skadet nå rett før konkurranse. Jeg får bli sterk senere, akkurat nå er fokuset å bli sceneklar. Uansett hva fokuset er når det kommer til trening må musklene ha mat, i går spiste jeg faktisk middag fra fat og ikke matboks! Det måtte jo selvfølgelig dokmenteres, kyllingfilet og litt kyllingskinke stekt i panna med masse digg salat, avocado og speltlomper ved siden av er alltid like godt. Slår aldri feil, så enkelt og godt 🙂


Jeg nevnte jo i går at jeg skal gjøre en hel masse ting som gjør meg glad fremover – og hva gleder vel et jentehjerte mer enn litt nettshopping? Ikke bare litt for min del, jeg tok av litt på sidene til supersponsoren X-life , men det er definitivt verdt det! Kosttilskudd er viktig for å få optimalt ut av treninga, og det samme er nye klær i mine øyne. Det gir så mye motivasjon å føle seg fresh på trening! Gleder meg til å prøve ut det og dele favorittene mine med dere – jeg er virkelig klar for treningshøsten med disse godbitene på lager:

Det var noen av dere som etterlyste bilde av den nye leiligheten også, lover å ta bilde av rommet mitt med engang jeg får rydda litt. Som dere ser er det mye som skal på plass, haha! Nå er det straks klart for en ny økt på Maxpuls, denne gangen er det Kettlebell Cross som venter. Aldri prøvd denne timen før, så det blir gøy! Motivasjonen er iallefall på topp, jeg er klar som et egg for å svette bort litt fett. Legger ved et siste bilde fra tirsdagens fitnessfight med fineste Benedicte – krigsfjeset er fremme som dere ser 😉 

Topp og tights er begge fra Better Bodies. (lenkene i inlegget er sponset)
DA tar jeg bussen til trening – ha en god treningstorsdag du og!
12 kommentarer
    1. Jaaa, jeg har også lyst til å prøve denne øvelsen! Litt fordi den river sikkert godt, men også fordi det ser så himla kult ut!!!:-D

    2. Du ser så bra ut! Heier masse på deg 🙂
      Jeg har et lite spørsmål: tror du tidligere har nevnt at det ikke akkurat er så himla sunt for kroppen å holde konkurranseform over lengre tid. Når konkurransen har vært, trapper du ned med treninga på noe vis? Og hva med kostholdet? Selv hadde jeg kastet meg etter første sjokoladeplate, men har du noe plan for dette? 🙂

    3. Maren: jeg trener mindre kondisjon, men ca like mye styrke 🙂 og spier mer, selvfølgelig! kommer nok til å fråtse litt i tiden etterpå ja, men så er det tilbake til hverdagen og den maten jeg liker aller best!

    4. Skal du få deg en rottweilervalp som du snakket om for litt siden?
      I tillegg: lykke til framover! Du er blitt i skikkelig god form 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg