Utenfor komfortsonen

God morgen! Jeg har hatt en superstart på treningsuka, og er klar for å fortsette på samme måte. I går trente jeg styrke på Kaliber med Vilde som er utøver i bodyfitness, og hun fikk virkelig presset meg hakket videre. Å trene med en flink treningspartner er virkelig en godt måte å presse seg ut av sin egen komfortsone på! En annen måte å gjøre det samme på er å dra til Maxpuls, der blir jeg alltid presset til å yte mitt beste. Søndagens MaxCross-time var blytung, vi kjørte 5 timeset på 5 minutter hver med kettlebells, kroppsøvelser og bulgarian bags. Veldig gøy og veldig slitsomt – og jeg har allerede bestemt meg for at jeg skal avgårde på samme time denne søndagen og! Under ser dere noen bilder fra økta:

Viktig å posere litt med fineste treningspartneren Eileen 🙂 Jeg har shorts fra 2XU, topp fra Reebok og sko fra Inov-8. (Sponsede lenker)

Det blir litt dårlig med matbilder om dagen det må jeg bare beklage. Men for det første har jeg ikke rom for å være så veldig kreativ på dietten og for det andre er det vel begrenset hvor ofte dere orker å se de samme bildene. Det går i laks, torsk, kyllingfilet, ris, grønnsaker, havregryn og proteinpulver om dagen – har strammet inn litt i matveien nå i og med at der er så kort tid igjen til showtime! Det er likevel ikke så mye som skal til for å glede et pikehjerte på diett, sjokolade er alltid en sikker vinner. Knuste riskaker med sjokoladeprotein og stevia english toffee røres sammen til en herlig sjokoladeguffe og nytes med skje.


Nå er det klart for jobb, før både styrketrening og ny Maxpulsøkt venter ikveld. Gleder meg allerede! Hva skal du trene i dag?

10 kommentarer
    1. Haha, det er så herlig med de små gledene i livet! Jeg har stramma inn litt selv i matveien, bare for å komme i behagelig form litt fortere, og dette med knuste riskaker så rett og slett herlig ut! Det skal prøves neste uke!

    2. Hei Nora! Liker bloggen din veldig godt, det er inspirerende og motiverende å lese om hvordan du kommer deg igjennom og resultatene underveis! Stå på og ha en strålende dag:)))

    3. Thats how we do it! Flinkeste flinkeste Nora 😀 Du er uten tvil forbildet mitt, både innen idrett og blogg. Selv om vi ikke driver med samme idrett går det ut på mange av de samme tingene, styrketrening hos jenter er noe jeg forguder, og du er AMAZING! Har lest bloggen din så lenge jeg kan huske, og det var faktisk du som insprierte meg til å starte å blogge. Stå på supre du, du er fantastisk! FORBILDE<3

    4. Hei!
      Lurer på om du har tips til hvordan krydre og servere torsk?
      Hos oss sliter vi stooort med all annen fisk enn laks, men den torsken du lager ser jo faktisk veldig god ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg